weet iemand iets meer te vertellen
over een tm 36 carburateur op een ltz ??
zoals t verbruik en het verschil in power?
(kon hier niet zo snel iets vinden)
ik kga die plaatsen soon , grotere carbu steken helpt altijd maar wat de juiste prestaties ? maar van kennis van vroeger onder brommer enz.. kan je al vast meer koppel verwachten en beetje meer verbruik wat ook normaal is.
maar ik denk dat mijn plan ,
Qualitative zuiger ( wiseco )
TM 36 mikuni
Juiste verzet zoeken
k&n
air intake inbouwen in uw luchterfilter box
en fmf bomber header
na al deze mods en juiste afstelling dat de Z ferm zal rijden.
er is al wat uitleg over gegeven van en member hier op forum maar ben even zijn naam kwijt maar was en rijder van DQT
en die was daar content mee.
okeeej,
alvast bedankt,dan wacht ik ff jou ervaringen af
en dan bekijk ik het wel,
maar ik heb al een rvs bocht en demper
green air filter
dus word dit mss de volgende stap,
grth nelis
Voorbocht heb ik niet
maar heb wel al slip on X3 , dynojet en green filter HD zuiger en 15/36 verzet
ik kan nu al zeggen dat het beter aan voelt maar kan ook niet echt door gaan door dat ik nog aan het inrijden ben.
Maar ik laat iets weten van zodra het zit maar nog even sparen om dat ik en volledige FMF wil
fretje-pitbull schreef:origineel is het toch ook een 36 carb die erop zit?
ik heb dat ook al ergens gelezen juist op de origineel zit er ding op dat voor het milieu dient ( ken niet de juiste naam er van )
en op de aftermark niet en het is dit dat wat power weg neemt dacht ik ?, ik ben niet 100% zeker of dit klop maar denk dat er wel iets van is ?
hallo ik heb wat meer info het is waar dat origineel ook 36 is maar het verschil zit in de inspuiting , zo ik ben het weest vragen aan iemand die aan motors werkt en kennis geeft van motor tuning enzo...