Das een goe gedacht,maar ik zou graag eerst weten welke maat het is dat ik nodig heb of hebt ge buiten 4-takt of 2-takt daar geen verschil op?grtzRik350 schreef:koop beter gewoon een goede dopppenset zit ie gelijk in en je hebt een mooi gereedschap voor de toekomst komt altijd van pas. Kost wat maar dan heb je ook wat.rudiero schreef:oké merci.kga morgen ne keer gaan zien achter zo ene.grtz
Nog een vraagske,weet iemand waar ik nen bougiesleutel kan kopen?
luchtfilter?
zit er onder je zadel geen gereedschapszakje met bougiesleutel
pas op met die gereedschapskoffers , de bijgevoegde bougiesleutel past zeker op je bougie maar deze zijn van materiaaldikte soms te dik dat deze in sommige cylinders niet ingaan om aan de bougie te kunnen
zo een apart sleuteltje kost je enkele eurokes in auto 5 of zoiets , vraag gewoon eentje voor een auto en het is de juiste
dan kan je achteraf een goede gereedschapskoffer kopen of alles los bvb van facom wat zeer goed materiaal is.
je sleutel waar je die doppen op klikt kan je ook beter kiezen voor een momentsleutel , deze kan je instellen op de gewenste aantrekkracht wat ik toch zeer voornaam vind op quads en motoren
ff repairmanual van iemand zien te krijgen en daar staan ook alle aantrekkrachten in van elk boutje
pas op met die gereedschapskoffers , de bijgevoegde bougiesleutel past zeker op je bougie maar deze zijn van materiaaldikte soms te dik dat deze in sommige cylinders niet ingaan om aan de bougie te kunnen
zo een apart sleuteltje kost je enkele eurokes in auto 5 of zoiets , vraag gewoon eentje voor een auto en het is de juiste
dan kan je achteraf een goede gereedschapskoffer kopen of alles los bvb van facom wat zeer goed materiaal is.
je sleutel waar je die doppen op klikt kan je ook beter kiezen voor een momentsleutel , deze kan je instellen op de gewenste aantrekkracht wat ik toch zeer voornaam vind op quads en motoren
ff repairmanual van iemand zien te krijgen en daar staan ook alle aantrekkrachten in van elk boutje
Mijn vader heeft nen bougiesleutel en da is voor nen auto maar deze past nie omdat inderdaad de wand te dik is.Ik ga seffes eens naar de garage,maar kan bougie nie meenemen want krijg ze er nie uit hé.(en het beestje start ook nie)sjarty schreef:beter idee , als je ni zeker bent neem je bougie gewoon mee
moet is gaan kijken bij www.deliegequads.be naar die luchtfilters , is dit dan mischien een andere twinair of wil hij ze gewoon bijhouden met ze zo duur te makenblast Racer AKA sdsracer schreef:twin air is goedkoper, filtertje voor 60€ hebbek voor men eige, en ben veel bleier met een twin air als een k&n, k&n is volgens mij meer voor op straat te rijden, niet voor te ctrossen