powercomander 5 maps
powercomander 5 maps
hey ik heb is een vraagje ik heb me al zot zitte zoeke op internet achter een map voor op de pc5 voor dubbele AC dembers(oftewel dmc 4 dual ) en baby bleu wire mod en open lucht filter k&n (green) voor op een raptor 700 heeft imand hier een idee waar ik deze dan tog nog zou kunne vinden alvast bedankt voor de hulp grtz petoe
Re: powercomander 5 maps
KIjk eens op de site van powercommander zelf.
Staan er genoeg selecteer degene die het dichtst bij je mods zit.
Mappen kun je gratis downloaden.
http://www.powercommander.com/powercomm ... 10&yr=2008
Staan er genoeg selecteer degene die het dichtst bij je mods zit.
Mappen kun je gratis downloaden.
http://www.powercommander.com/powercomm ... 10&yr=2008
yfz450r Blauw/Wit 2012
Het mogen trouwens ook mappen van de pc3 zijn, die kan je in de 5 ook importeren.
-
- Quadfanaat
Vraagje mijnerzijds
Heb net ook een nieuwe PC5, Is het de bedoeling eerst een map er in te zetten alvorens het hele zwikkie te monteren of kan je het eerst monteren en dan een map erin laden
PS Ik namelijk een MAC thuis en anders moet ik de quad in de woonkamer zetten!!!!
Heb net ook een nieuwe PC5, Is het de bedoeling eerst een map er in te zetten alvorens het hele zwikkie te monteren of kan je het eerst monteren en dan een map erin laden
PS Ik namelijk een MAC thuis en anders moet ik de quad in de woonkamer zetten!!!!
de software van pc5 draait niet op mac he aleen op windows en je kan da eerst isntalere en dan en map op zetten maar gekunt ook al eerst een map er op zetten en dan montere maar ik heb 3 mappen geprobeert tot dat ik 1 goei hadkarloleusink schreef:Vraagje mijnerzijds
-
- Quadfanaat
Weet je toevallig ook een map voor een Rino uitlaat icm een Twin Air filter met het deksel erop
heb is een vraagje inverband die mappen
in sommige mappen die ik er opzet heb ik aleen maar positieve waardens maar nu heb ik een gevonden voor dcm uitlaten voor raptor 700 europees model met open luchtfilter maar nu heeft deze op hogere toeren verschilenden negatieve getallen is dit normaal ?
in sommige mappen die ik er opzet heb ik aleen maar positieve waardens maar nu heb ik een gevonden voor dcm uitlaten voor raptor 700 europees model met open luchtfilter maar nu heeft deze op hogere toeren verschilenden negatieve getallen is dit normaal ?
-
- Quadfanaat
Goeie vraag, ik heb mappen gevonden die dat tussen de 2000 en 3000 toeren hebben
Wat houden die getallen trouwens in?? Is dat delen lucht op 1 deel benzine???
Wat houden die getallen trouwens in?? Is dat delen lucht op 1 deel benzine???