can am ds450mx
Re: can am ds450mx
als je een volledige lijn doet moet je ook een fuel controller plaatsen om meer benzine te geven
http://www.demoddervossen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
oke, bedankt voor de reacties jongens
ga het zeker vragen om het draadje door te knippen en overwegen andere uitlaat lijn.
Wil echt meer power
Pierre en dazzer, julle zijn ook ds rijders of geweest, hadden jullie vroeger ook soms problemen aan het "te" zwakke batterij die in de ds zit? of nooit problemen mee gehad
MVG Sim
ga het zeker vragen om het draadje door te knippen en overwegen andere uitlaat lijn.
Wil echt meer power
Pierre en dazzer, julle zijn ook ds rijders of geweest, hadden jullie vroeger ook soms problemen aan het "te" zwakke batterij die in de ds zit? of nooit problemen mee gehad
MVG Sim
mijn quad is nu 3 jaar oud, en heb nog nooit geen problemen gehad met de batterij, zelfs nog nooit moeten opladen
http://www.demoddervossen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Batterij geen probleem, wel de meer gekende problemen zoals startrelais en gebroken tandwiel achteraan.
Mijn quad heeft dikwijls moeilijk heden met het starten,
Hoewel er nog stroom op de batterij zit is deze (denk ik) toch te zwak om de quad te starten.
Heb mijn quad er eens voor binnen gedaan, dacht dat de baterij niet meer oplade tijden het rijden, maar dat bleek allemaal in orde te zijn
vb 5x stilvallen, krijg ik de quad al niet meer of toch heel moeilijk ingank, wat som wel ambetant is als onervaren mensen vragen om eens een te proberen
het enige grote nadeel aan mijn ds
Hoewel er nog stroom op de batterij zit is deze (denk ik) toch te zwak om de quad te starten.
Heb mijn quad er eens voor binnen gedaan, dacht dat de baterij niet meer oplade tijden het rijden, maar dat bleek allemaal in orde te zijn
vb 5x stilvallen, krijg ik de quad al niet meer of toch heel moeilijk ingank, wat som wel ambetant is als onervaren mensen vragen om eens een te proberen
het enige grote nadeel aan mijn ds
Enige wat ik weet dat je de fuel controller zijn werk moet laten, dus niet aan de gas komen.
Mijn quad was altijd direct weg. Misschien dat de jouwe een paar keer moet overslaan voor hij start? Dan belast je de batterij ook een stuk meer.
Mijn quad was altijd direct weg. Misschien dat de jouwe een paar keer moet overslaan voor hij start? Dan belast je de batterij ook een stuk meer.
De mijne slaat idd ook soms wel een paar keer over?!
Maar dit is wel een ambetant probleem als er ergens, wat verder weg van huis staat
Maar dit is wel een ambetant probleem als er ergens, wat verder weg van huis staat
een gebroken achter tandwiel?dzazzar schreef:Batterij geen probleem, wel de meer gekende problemen zoals startrelais en gebroken tandwiel achteraan.
hier heb ik nog geen last van gehad en rij compititie met mijne.
het start relais, heb ik wel al last van gehad maar ik heb deze toen vervangen door een van Bosch.
W-tec CRF450 2012 # 92
Steins IT Consultancy
Steins IT Consultancy
Mss is het doormiddel van de start relais, dat ik deze batterij problemen heb?
Zou dat mss de oorzaak kunnen zijn ?
Grtz
Zou dat mss de oorzaak kunnen zijn ?
Grtz
ja dit kan een oorzaak zijn, mijne starte soms wel en soms heel slecht en opeens tijdens eens wedstrijd (was uitgevallen) starte hij helemaal niet meer, we hebben toen een nieuw relais gestoken en hij starte van de 1e keer.
W-tec CRF450 2012 # 92
Steins IT Consultancy
Steins IT Consultancy
Ik denk dat ik het probleem gevonden heb dan,Nelson92 schreef:ja dit kan een oorzaak zijn, mijne starte soms wel en soms heel slecht en opeens tijdens eens wedstrijd (was uitgevallen) starte hij helemaal niet meer, we hebben toen een nieuw relais gestoken en hij starte van de 1e keer.
want als ik vb stilval, krijg ik hem moeilijk in gank . en ja dan na enkele malen proberen platte batterij
volgende keer is laten nakijken.
Thx
Gebroken tandwiel 1x gehad maar toen ik ermee binnenging zei de mechanieker direct nog 1.
Denk dat lm motors zelfs geen tandwielen van can am meer verkoopt van can am zelf..
Relais heb ik 3-tal x gehad, daarna ook verandert naar 1 van bosh.
Startprobleem zal denk ik bij jouw niet opgelost zijn met ander relais maar je kan altijd proberen. Wat wel kan schelen is nadat je bent stilgevallen je contact aan en uit zetten mocht je dit nog niet doen
Denk dat lm motors zelfs geen tandwielen van can am meer verkoopt van can am zelf..
Relais heb ik 3-tal x gehad, daarna ook verandert naar 1 van bosh.
Startprobleem zal denk ik bij jouw niet opgelost zijn met ander relais maar je kan altijd proberen. Wat wel kan schelen is nadat je bent stilgevallen je contact aan en uit zetten mocht je dit nog niet doen
ga het volgende keer eens proberen contact af te zetten
Simmeke schreef:Ik denk dat ik het probleem gevonden heb dan,Nelson92 schreef:ja dit kan een oorzaak zijn, mijne starte soms wel en soms heel slecht en opeens tijdens eens wedstrijd (was uitgevallen) starte hij helemaal niet meer, we hebben toen een nieuw relais gestoken en hij starte van de 1e keer.
want als ik vb stilval, krijg ik hem moeilijk in gank . en ja dan na enkele malen proberen platte batterij
volgende keer is laten nakijken.
Thx
als ge het nog eens voor hebt probeer dan contact met behulp van een schroevedraaier te maken in uw startrelais dat vonkt wel een beetje maar kan geen kwaad, als hij dan wel start is het uwe relais
zal het eens proberen, en hopen dat er dan een oplossing komt voor het probleem
Merci
Merci