Ik heb een raptor 700 alleen hij loopt te hoog stationair en na 2 minuten is de
voorbocht gloeiend rood.
Enig idee hoe ik dit zou kunnen oplossen
Alvast bedankt!!
Hier een video ervan.
Ik weet de juist naam niet, maar er wit aan de linkerkant van je blok een vijs waar je het stationair toerental kan met regelen. Misschien staat die niet juist?
Van de rode voorbocht, is dat stationair? Want zonder koeling van het rijden komt dit nogal veel voor.
in uw vorig topic hebben ze u ook attent gemaakt dat hij hoog stationair liep en daar vertelde je dat hij juist naar de garage ging
slechte garage volgens mij
en met zo koud weer staat altijd de choke op normaal draaid hij na enkele minuten trager hoe draaid hij als hem warm is
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
yamahakoppel schreef:in uw vorig topic hebben ze u ook attent gemaakt dat hij hoog stationair liep en daar vertelde je dat hij juist naar de garage ging
slechte garage volgens mij
en met zo koud weer staat altijd de choke op normaal draaid hij na enkele minuten trager hoe draaid hij als hem warm is
uw gas hendel zit de kabel een paar mm los, voel je aan de hendel moet normaal eerste mm's los bewegen voor hij reageert op het gas zo niet zit de kabel te strak
en als je eender welke raptor 700 2min laat draaien zonder rijden word de uitlaat rood zelfs mijne die al 2 keer op de bank gestaan heeft zodra je rijd is dat rood weg moet pas paniekeren als hij rood word tijdens het rijden zelf
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
De meter werkt niet erg hard zie ik wel maar je kunt in ieder geval wel horen dat ie te hard stationair loopt.
zo te horen rond de 2000/2200 toeren. ik zou m terug schroeven tot rond de 1600/1700 t.
kijk even naar je gaskabel en stationairschroef.
dat de uitlaat een beetje rood wordt bij stilstand is niet erg, dat hebben de meeste.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves