Mengsel te rijk
-
- Quadfanaat
Mengsel te rijk
De Blaster is nu uit rodage maar we vermoeden dat het mengsel te rijk staat.Zuipen en sputteren man !
Waar sta die vijs voor da een bekke toe te draaien ?
Waar sta die vijs voor da een bekke toe te draaien ?
Ik pakte nen bocht maar ik moest hem terug geven.
-
- Quadfanaat
Re: Mengsel te rijk
http://img61.exs.cx/img61/9929/100-0002_IMG.jpg
Is dit de vijs voor het lucht mengsel ? Zo ja hoe kan ik horen of deze goed staat ? En waar vindt ik dan de vijs voor de ralanti te regelen.
Sorry ben nog leek maar wil wel graag iets bij leren.
Ik krijg het gesputter er niet uit en bij het gas knijpen lijkt het of de motor zich in houd.
Is dit de vijs voor het lucht mengsel ? Zo ja hoe kan ik horen of deze goed staat ? En waar vindt ik dan de vijs voor de ralanti te regelen.
Sorry ben nog leek maar wil wel graag iets bij leren.
Ik krijg het gesputter er niet uit en bij het gas knijpen lijkt het of de motor zich in houd.
-
- Quad Expert
- Contacteer:
tim zit wat verkeerd
wel boven vijs je je carbu open, daar zit een gasschuif in, in die gasschuif steekt een naald, door die naald te verhogen of te verlagen kan je je mengeling aanpassen, naald omhoog is meer naft, naald omlaag is minder naft => valt te regelen met cirklipje
Uwe sproeier diene zit als ge het deksel vanonder openvijst. diene kunt ge groter en kleiner steken, ook stationaire sproeier zit daar voor als je startproblemen hebt kan je die vergroten enzo.
greetz
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_roll.gif)
wel boven vijs je je carbu open, daar zit een gasschuif in, in die gasschuif steekt een naald, door die naald te verhogen of te verlagen kan je je mengeling aanpassen, naald omhoog is meer naft, naald omlaag is minder naft => valt te regelen met cirklipje
Uwe sproeier diene zit als ge het deksel vanonder openvijst. diene kunt ge groter en kleiner steken, ook stationaire sproeier zit daar voor als je startproblemen hebt kan je die vergroten enzo.
greetz
-
- Quadfanaat
Da zie er ni simpel uitblast Racer AKA sdsracer schreef:tim zit wat verkeerd![]()
![]()
![]()
greetz
![Verward :?](./images/smilies/icon_verward.gif)