Als je er een gewone filter op gooit, zoals bijvoorbeeld een K&N of een Twin-air en geen Pro Flow of Power Flow. Dan heb je kans dat er vuil binnenkomt, die sluiten niet goed af.
Een Power Flow of Pro Flow set komt met een beugel die wel goed afsluit en op die beugel monteer je een K&N, Twin-air of Uni filter.
heb ik eens voorgehad maar wel met luchtfilterkap eraf , had niet door dat deze de filter op zen plaats hield
zit zo een twinair dan anders bevestigd op je carb
ja heb het gezien op de site , zal is horen of die er al zijn voor de mijne , ga binnenkort eens met koeke afspreken en die airbox verglijken van oude met nieuwe warrior maar volgens k&n ging de warrior filter in de raptor 350 maar dit wil natuurlijk niet zeggen dat de box langs buiten dezelfde vorm heeft en dat die beugel niet past
Zou ik persoonlijk nooit m'n geld aan uitgeven, zo'n beugel zal je vast wel kunnen laten maken voor een paar euro's en werkt even goed dan de 'officiele' van twinair (wat niet zegt dat je dit niet nodig hebt, het kan alleen goedkoper)
Als het echt nodig is zou ik gewoon de snorkel verwijderen en wat gaten in je deksel boren (zo hadden wij het toch gedaan en dat ging goed) en dan ff goed afstellen
Er is ooit een topic geweest waar Fré zelf zo'n powerlid met mousse wou maken, weet niet of hier wat van gekomen is
die snorkel wegdoen , zit die nu niet juist zo geplaatst dat de lucht er goed word ingeduwd
moet ik die gaan kapotzagen ,zal wel wat gaten boren dan oogt nog wat mooier voor ooit de quad te verkopen
zal is zoeken naar die topic van fre
Ik neem aan dat je meer flow wilt, zonder die snorkel zal er een gat komen in je deksel en dus meer ruimte om lucht te pakken vergeleken met de kleine opening die je anders had ergens onder je plastic waar de snorkel kwam
Maar je moet niet denken dat je hier brute pk's mee gaat winnen, het hoort gewoon bij het geheel
ja , weet het dat dit geen wonderen vericht maar binnenkort met een andere demper is dit toch wel een vereiste
zal het uittesten wanneer ik een andere demper heb
kan ik hem daar ineens naar jetten
Hallo,heb uiteindelijk bougie kunnen vervangen en quad start weer goed. De juiste sleutel heb ik nog niet,heb dan maar nen rechte 18 gekocht en de wand wat afgeslepen,de naftbak en een deel van de plastiek afgehaald zodat ik er recht aan kon.Kga eens naar kawasaki mailen,bij hun zal je dat wel kunnen bestellen denk ik.greetz