Die hoeft er niet tussen uit, handig met een service manual
.
Je moet de wielen er af halen dan de HUB aan de kant van de tandwiel en dan het tandwiel + houder. 2 bouten moeten moeten natuurlijk ook los, dan even je remklauw er af halen, en als goed is kun je dan gewoon je as er uit schuiven dan de 4 bouten los die op je achterbrug zitten dan kun je die carrier ( word zo genoemt in belgie dacht ik) (het een blok alu waar de lagers in komen) gewoon er uit nemen. en zo alles goed controleren. de moer aan de kant van de schijfrem ! NOOIT ! los draaien, dezen is om de achter as goed in het midden te zetten.
Tip draai eerst alle schroeven los maar laat ze gewoon er in zitten, als je dalik alles los hebt ben je niet aant worstelen als ze eventuweel hard zijn aan getrokken en de rest is los.
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!