Kawarossa 1000cc
-
- Easy Quadrider
Re: Kawarossa The story continues
He Jim maak je niet druk over de ophanging dat zit wel snor kijk maar naar jef met zijn super turbo barossa...... Als er twijfels zijn geef ik graag mijn visie als het zover is succes
Burn Rubber ... Not Your Soul.....
Fast and loud is what I am....
sorry dat ik het zeg en ik bedoel het goed.boelie schreef:ja ik zou net als kris ook kiezen voor een sterkere constructie van de achterbrug/frame.
dit gaat niet lang goed gaan als je hem eens een paar x goed open trekt .
tot zo ver zijn onze projecte degelijk en.steuwig en breekt en buigt het niet als we er klaar mee zijn
geloof mij wacht en geniet het word weer een topper alleen wel een tamme topper deze keer. meer kan ik er nu niet over kwijt.
ps het frame is zo ver op fotos te zien kwa vorm identiek aam eem blaster en de buizen zijn dikker als van een raptor 660 of een warrior. dus het komt goed.
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
-
- Quadfanaat
Dit is het blok wat in de kawarossa gaat komen, een 2006 kawasaki Z1000
blok met 130 PK
blok met 130 PK
-
- Quadracer
- Contacteer:
een tamme topper zegt ie met z1000 130 pk
http://www.quadforumbenelux.com/garage_vehicle.php?mode=view_own_vehicle&CID=1309
-
- Easy Quadrider
He noemen jullie dat nou tam..... Volgensmij wordt het weer een bommetje.... Ziet er goed uit
Burn Rubber ... Not Your Soul.....
- yamahakoppel
- Quad GOD
dirk heeft zelf gezegt dat het een tammer blokje gaat worden dan het originele sarcastisch bedoel waarschijnlijkmobydirk schreef:Ja het is dat die blokken gewoon niet tekoop zijn (worden veel gebruikt in de autocros en drag race)
Daarom zal het een tammer blokje worden maar ja het gaat er om dat we er lol in hebben. Tijd zal het ons leren.
Wordt vervolgt!!!!!!!
het word weer een topper alleen wel een tamme topper deze keer
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Wow mooi motorke! ziet er goed uit;)
ben benieuwd naar het eindresultaat;)
ben benieuwd naar het eindresultaat;)
One life, live it !
-
- Quad Master
Weet je dat zeker?.mobydirk schreef:sorry dat ik het zeg en ik bedoel het goed.boelie schreef:ja ik zou net als kris ook kiezen voor een sterkere constructie van de achterbrug/frame.
dit gaat niet lang goed gaan als je hem eens een paar x goed open trekt .
tot zo ver zijn onze projecte degelijk en.steuwig en breekt en buigt het niet als we er klaar mee zijn
geloof mij wacht en geniet het word weer een topper alleen wel een tamme topper deze keer. meer kan ik er nu niet over kwijt.
ps het frame is zo ver op fotos te zien kwa vorm identiek aam eem blaster en de buizen zijn dikker als van een raptor 660 of een warrior. dus het komt goed.
Meen me te herinneren dat er ooit eens ergens een wiel voor bij is gekomen!!!
Haha
Top boys
Heb ik daalijk eindelijk iemand die ik kan verslaan op de drage baan
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
mike dat was nog een leermoment
me eerst quad maak ik de fout om er een chinese achteras in te laten zitten en ja die brak idd blij dat er altijd wel iemand is die dat herinderd hahahaha
warrior gsxr 1000
Groen met zwart dirk is ook een mooie kleur combo
Ben niet te beroerd om over de kleur mee te denken ,kan jij je energie in het bouwen steken
Word weer een beest zie het al
Ben niet te beroerd om over de kleur mee te denken ,kan jij je energie in het bouwen steken
yamaha of toch een can-am
-
- Quadfanaat
Ja onder deze kleur is nou bijna niet meer uit te komen, maar de kapjes zijn verwisselbaar en op ebay in vele kleuren verkrijgbaar. (om het tegen beter weten in nog een beetje spannend te houden )jep schreef:Groen met zwart dirk is ook een mooie kleur combo
-
- Quadfanaat
Van de week begonnen met ruimte maken in het frame, na metingen vooraf bleek al dat aan de ondezijde van het frame niets aangepast hoeft te worden. om te passen hoefde er ook niks aan de bovenzijde aangepast worden en met enige handigheid en een beetje hulp van mijn grote rode vriend hing het blok erin.
Om het blok op zijn goede plek te krijgen, en om de injectie en airbox te accomendatie te verschaffen zal de bovenzijde van het frame aangepast worden.
Om het blok op zijn goede plek te krijgen, en om de injectie en airbox te accomendatie te verschaffen zal de bovenzijde van het frame aangepast worden.