Ik heb een Rossier compleet uitlaat systeem besteld voor mijn trx 450 en was van plan de filterbak deksel er af te laten en hem zo af te stellen dus heb ik een moose racing dynojet jet kit besteld. Nu zie ik op de doos staan dat het een jet kit is voor stage 1 dus orginele filter en eventueel een andere uitlaat. Wat ik wil (open filterbak en complete uitlaat) is stage 2. Ik heb even naar de zaak waar ik de jet kit besteld heb gebeld om te vragen of ik hem eventueel kon ruilen maar volgens hem was de set voor stage 1 en 2 en moest ik een sproeier van 170/175 hebben terwijl overal op internet staat dat je tussen 180 en 195 moet hebben. De grootste sproeier wat ik er nu bij heb gekrege is 180. Nu vind ik het geen probleem om los een grotere sproeier te halen maar ik vraag me af of de gasnaald bij stage 1 en stage 2 hetzelfde is. Heeft iemand hier ervaring mee? Of heeft iemand toevallig ook een trx450r met open filterbak en complete uitlaat? Kan trouwens niet wachten tot mijn rossier uitlaat binnen is
stage 1 stage 2 jet kit
stage 1 stage 2 jet kit
Hallo,
Ik heb een Rossier compleet uitlaat systeem besteld voor mijn trx 450 en was van plan de filterbak deksel er af te laten en hem zo af te stellen dus heb ik een moose racing dynojet jet kit besteld. Nu zie ik op de doos staan dat het een jet kit is voor stage 1 dus orginele filter en eventueel een andere uitlaat. Wat ik wil (open filterbak en complete uitlaat) is stage 2. Ik heb even naar de zaak waar ik de jet kit besteld heb gebeld om te vragen of ik hem eventueel kon ruilen maar volgens hem was de set voor stage 1 en 2 en moest ik een sproeier van 170/175 hebben terwijl overal op internet staat dat je tussen 180 en 195 moet hebben. De grootste sproeier wat ik er nu bij heb gekrege is 180. Nu vind ik het geen probleem om los een grotere sproeier te halen maar ik vraag me af of de gasnaald bij stage 1 en stage 2 hetzelfde is. Heeft iemand hier ervaring mee? Of heeft iemand toevallig ook een trx450r met open filterbak en complete uitlaat? Kan trouwens niet wachten tot mijn rossier uitlaat binnen is
komt van de states dus ben benieuwd
Ik heb een Rossier compleet uitlaat systeem besteld voor mijn trx 450 en was van plan de filterbak deksel er af te laten en hem zo af te stellen dus heb ik een moose racing dynojet jet kit besteld. Nu zie ik op de doos staan dat het een jet kit is voor stage 1 dus orginele filter en eventueel een andere uitlaat. Wat ik wil (open filterbak en complete uitlaat) is stage 2. Ik heb even naar de zaak waar ik de jet kit besteld heb gebeld om te vragen of ik hem eventueel kon ruilen maar volgens hem was de set voor stage 1 en 2 en moest ik een sproeier van 170/175 hebben terwijl overal op internet staat dat je tussen 180 en 195 moet hebben. De grootste sproeier wat ik er nu bij heb gekrege is 180. Nu vind ik het geen probleem om los een grotere sproeier te halen maar ik vraag me af of de gasnaald bij stage 1 en stage 2 hetzelfde is. Heeft iemand hier ervaring mee? Of heeft iemand toevallig ook een trx450r met open filterbak en complete uitlaat? Kan trouwens niet wachten tot mijn rossier uitlaat binnen is
HONDA the dream of power

