734 AGGRESSOR [78HP Dyno 205]
- jumper2110
- Quadracer
Re: YFM 734R SE Streetfighter[UPDATE P185 velgies ]
Deel uw kennis met ons
Ik vroeg me ook al geruime tijd af hoe het hier ging.. Zo lang stilte in dit topic.. Brr
Ik vroeg me ook al geruime tijd af hoe het hier ging.. Zo lang stilte in dit topic.. Brr
Hij zal toch niet stiekum een turbo aan het bouwen zijn he zonder ons in te lichten
yamaha of toch een can-am
-
- Quadverslaafde
Haha nee guys, was het maar zo.
De quad heeft een tijd op een zeer laag pitje gestaan omdat ik alle problemen een beetje beu was geworden.
Maar de lente begint wweer aan te breken dus de kriebels beginnen langzaam weer tekomen.
Ik ga er een nieuwe as onder steken, en de voorkant een tikkie ophogen, om het rijcomfort wat te verhogen.
Hier moet ik helaas wel de ophanging van de a-armen wat veranderen omdat de veren maar licht n hoogte verstelbaar zijn en deze al op max hoogte staan.
Ik wil eerst is kijken of het blok het een periode volhoud en een zomertje kunnen genieten
Jullie weten toch wel dat zodra er een spannende update zou zijn dat ik toch niet kan laten om er niets van te posten
De quad heeft een tijd op een zeer laag pitje gestaan omdat ik alle problemen een beetje beu was geworden.
Maar de lente begint wweer aan te breken dus de kriebels beginnen langzaam weer tekomen.
Ik ga er een nieuwe as onder steken, en de voorkant een tikkie ophogen, om het rijcomfort wat te verhogen.
Hier moet ik helaas wel de ophanging van de a-armen wat veranderen omdat de veren maar licht n hoogte verstelbaar zijn en deze al op max hoogte staan.
Ik wil eerst is kijken of het blok het een periode volhoud en een zomertje kunnen genieten
Jullie weten toch wel dat zodra er een spannende update zou zijn dat ik toch niet kan laten om er niets van te posten
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
He is alive
Goed plan tjobbie om eens lekker deze zomer te kunnen rijden
Goed plan tjobbie om eens lekker deze zomer te kunnen rijden
yamaha of toch een can-am
en ik ga ook zo assssjeeeee hebbe....
domma dual Exhaust system, power commander 5 with autotune, +3mm throttle body and stage 3 hotcam with fuel tech air filter and tube, 16-36 overbrenging
-
- Quadverslaafde
@jep: idd. ik hoop dat het geluk me nu is een keertje meezit.
@busa: zekers wel alleen heb ik nog niets gehoordt dus eventjes geduld nog aub.
@busa: zekers wel alleen heb ik nog niets gehoordt dus eventjes geduld nog aub.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
ik heb geduld zenne.... no worries
ps quadje ligt toch uit elkaar momenteel..... ben aant knoeien met luchtfilter
ps quadje ligt toch uit elkaar momenteel..... ben aant knoeien met luchtfilter
domma dual Exhaust system, power commander 5 with autotune, +3mm throttle body and stage 3 hotcam with fuel tech air filter and tube, 16-36 overbrenging
-
- Quadrider
- Contacteer:
Mooi aldus goed nieuws
het blijft wel lang wachten op die updates he komaan robbert
-
- Quadverslaafde
haha, nou er gebeurd niet veel bijzonders aan mijn kant hoor.petoe schreef:het blijft wel lang wachten op die updates he komaan robbert
ik wacht nog steeds tot de spulletjes weer terug van de poedercoater komen.
ik ken de coater niet. heb de spulletjes aan m,n schoonvader meegegeven die de man kent maar ben
bang dat het normale coating is geworden dus geen glans of zo.
ik kon helaas niet anders, heb momenteel niet zoveel geld te makken.
zolang ik strakkies maar even kan rijden zonder al teveel problemen.
de pics zullen als het goed is zeer binnekort weer komen als ik ga opbouwen.
klinkt goed he hopelijk komen we u nog is tegen op een volgende w-lies rit hetjobbie schreef:haha, nou er gebeurd niet veel bijzonders aan mijn kant hoor.petoe schreef:het blijft wel lang wachten op die updates he komaan robbert
ik wacht nog steeds tot de spulletjes weer terug van de poedercoater komen.
ik ken de coater niet. heb de spulletjes aan m,n schoonvader meegegeven die de man kent maar ben
bang dat het normale coating is geworden dus geen glans of zo.
ik kon helaas niet anders, heb momenteel niet zoveel geld te makken.
zolang ik strakkies maar even kan rijden zonder al teveel problemen.
de pics zullen als het goed is zeer binnekort weer komen als ik ga opbouwen.
-
- Quadverslaafde
zou tof zijn als ik de rit mee mag maken, zijn altijd gave ritjes.
Fotos
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
-
- Quadverslaafde
kheb nog niks kunnen doen. de spulletjes liggen nog steeds bij de coater