LTR hapert en knalt uit de uitlaat
LTR hapert en knalt uit de uitlaat
vandaag was ik aan aan men quad aan het werken en wouw nog eens testrijden en toen begon hij in te houden en zeer hard uit de uitlaat te knallen. Ik heb men bougie al vervangen maar dit bood geen oplossing, weet iemand wat dit zou kunnen zijn?
Fox evol dsc kashima, HGS +powerbomb, GPR Stuurdemper,Fasstflexx stuur RMZ blok,....
LTR-450 Rider
LTR-450 Rider
Re: LTR hapert en knalt uit de uitlaat
spanning van de accu al eens nagemeten>als die telaag is werkt de ontsteking niet optimaal
-
raptordegekste
- Quadrider

Heeft dit er iets mee te maken? Ik dacht dat een motor gewoon zonder accu kan lopen toch... Als je hem maar gestart hebt.barry9 schreef:spanning van de accu al eens nagemeten>als die telaag is werkt de ontsteking niet optimaal
Ik heb de benzine eruit gezogen en nieuwe ingedaan evenals de filter van de injectiepomp gekuisd en probleem is opgelost.
Fox evol dsc kashima, HGS +powerbomb, GPR Stuurdemper,Fasstflexx stuur RMZ blok,....
LTR-450 Rider
LTR-450 Rider
-
Belgian Pro
- Quad Master

Dat is enkel bij crossmotors... die hebben een ander soort injectie dat geen accu nodig heeft.raptordegekste schreef:Heeft dit er iets mee te maken? Ik dacht dat een motor gewoon zonder accu kan lopen toch... Als je hem maar gestart hebt.barry9 schreef:spanning van de accu al eens nagemeten>als die telaag is werkt de ontsteking niet optimaal
Bij quads is dat dus niet het geval...

09' Monsterfied GreenMachine™ with some GoFast Stuff
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen
-
raptordegekste
- Quadrider

Beetje offtopic, maar het is dus niet zo dat mijn carb 2t brommertje niet start omdat ik hem gewoon aan de acculader heb gelegd?Belgian Pro schreef:Dat is enkel bij crossmotors... die hebben een ander soort injectie dat geen accu nodig heeft.raptordegekste schreef:Heeft dit er iets mee te maken? Ik dacht dat een motor gewoon zonder accu kan lopen toch... Als je hem maar gestart hebt.barry9 schreef:spanning van de accu al eens nagemeten>als die telaag is werkt de ontsteking niet optimaal
Bij quads is dat dus niet het geval...
- raptor350
- Quadracer

Ik weet dat een raptor 350 accu nodig heeft, zowel voor te starten als voor te rijden...
Als je dus de accu loskoppelt terwijl de motor draait , zal de motor gwn uitvallen.
Als je dus de accu loskoppelt terwijl de motor draait , zal de motor gwn uitvallen.
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules
crosseeuuuhhh ! 
Freestyle rules
Hoe zit dat dan met een trx450r? Die heeft geen accu.
HONDA the dream of power
Trx450 is geen injectie, gewoon lekker ouderwets met een carbdave88 schreef:Hoe zit dat dan met een trx450r? Die heeft geen accu.
Bloody wicked! This stuff dissolves braincells!!!