Dreft werkt prima voor je crossbril, maar dan heb ik een ander probleem...
Mijn gewone bril beslaat! Zolang je maar hard rijd geen enkel probleem maar zodra je afremt zie je ineens niks meer.
Al geprobeerd gaatjes on de crosbrill te boren om er lucht in te laten, helpt een beetje maar zolang t koud is buiten blijft t kut. In de zomer natuurlijk nergens last van.
kan gaan kwaad maar heb je wel eens gekeken door een gewone bril die is gedaan met Dreft? Is net zoiets als kijken met je ogen dicht.... Dat gaat dus niet. Gas blijven geven is idd de enige optie
k zie zoiezo met een bril op meteen niks meer ,, maar verder zou ik het ook nie zo snel weten voor je dan.. met lenzen was al geen optie voor je want dat irriteert.. En bij zo'n brillenzaak is vragen ?? je zal er toch wel wat voor hebben lijkt me
Honda TRX450r MX #11
Donut ATV Racing team
Sponsored by :
www.pretec.nl Pretec precisietechniek
www.colijnbv.com Colijn straal en coatingen
www.elfracing.nl Van dijck MX Product
079Raptor700r schreef:k zie zoiezo met een bril op meteen niks meer ,, maar verder zou ik het ook nie zo snel weten voor je dan.. met lenzen was al geen optie voor je want dat irriteert.. En bij zo'n brillenzaak is vragen ?? je zal er toch wel wat voor hebben lijkt me
079Raptor700r schreef:k zie zoiezo met een bril op meteen niks meer ,, maar verder zou ik het ook nie zo snel weten voor je dan.. met lenzen was al geen optie voor je want dat irriteert.. En bij zo'n brillenzaak is vragen ?? je zal er toch wel wat voor hebben lijkt me
Vragen of de hond wil rijden?
hahahaha
Honda TRX450r MX #11
Donut ATV Racing team
Sponsored by :
www.pretec.nl Pretec precisietechniek
www.colijnbv.com Colijn straal en coatingen
www.elfracing.nl Van dijck MX Product