cf moto
Re: cf moto
Zijn dat de originele banden ? Xd
Dat ziet eruit als een leuk weggetje.
Dat ziet eruit als een leuk weggetje.
Dit is in belgie of niet? Ik woon zelf in de buurt van Zwolle en daar heb ik zowat een prive baantje xd 8/10 keer als ik er ben is er niemand xd
- Contacteer:
Yair schreef:Dit is in belgie of niet? Ik woon zelf in de buurt van Zwolle en daar heb ik zowat een prive baantje xd 8/10 keer als ik er ben is er niemand xd
Inderdaad in Belgie, west vlaanderen.
porsche lover
Pindapotje schreef:Mooi ding, jij had toch vorig jaar je quad eruit gedaan ?
Inderdaad, quad was geweken voor een moto en een crossjeep, nu toch weer klein vierwielertje gekocht. Mis eigenlijk nog een crossbrommer zit ik zo te denken....
porsche lover
-
- Quadrunner
- Contacteer:
En een speedbootniko schreef: Inderdaad, quad was geweken voor een moto en een crossjeep, nu toch weer klein vierwielertje gekocht. Mis eigenlijk nog een crossbrommer zit ik zo te denken....
Geen speedboot, maar een RIB xd
Ik heb zelf nog een suzuki rhino rubber bootje me Een 4pk suzuki motortje. Hoop dat er nog is een 8 pk aan komt maar dat wordt nog even sparen dan xd
Ik heb zelf nog een suzuki rhino rubber bootje me Een 4pk suzuki motortje. Hoop dat er nog is een 8 pk aan komt maar dat wordt nog even sparen dan xd
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
leuke dame zit daar rechts.
Ziet er zeer mooi uit, Zo te zien heb jij ook een klap systeem gemaakt voor je kenteken, vertelt dat je ook niet heel eerlijk bent
Veel plezier
Ziet er zeer mooi uit, Zo te zien heb jij ook een klap systeem gemaakt voor je kenteken, vertelt dat je ook niet heel eerlijk bent
Veel plezier
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
De dame rechts is mijn afwasser, andere twee zijn mijn kelners.
Quad heb ik zo gekocht van de eerste eigenaar die hem wegdeed omdat hij een cf 800 gekocht heeft. Dat inklapsysteem zat er in eerste instantie op omdat hij de trekhaak wat verzet heeft om makkelijker zijn remorque te kunnen gebruiken voor zijn paarden. Neemt niet weg dat wanneer ik offroad ga rijden m'n nummerplaat wel eens toevallig omklapt...
Quad heb ik zo gekocht van de eerste eigenaar die hem wegdeed omdat hij een cf 800 gekocht heeft. Dat inklapsysteem zat er in eerste instantie op omdat hij de trekhaak wat verzet heeft om makkelijker zijn remorque te kunnen gebruiken voor zijn paarden. Neemt niet weg dat wanneer ik offroad ga rijden m'n nummerplaat wel eens toevallig omklapt...
porsche lover
change dat ik in de buurt was om deze man eventjes eruit te winchen....
Laatst gewijzigd door niko op zo 18 mar, 2012 15:00, 1 keer totaal gewijzigd.
porsche lover