Boelie's Raptor 660r
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Re: Boelie's Raptor 660r special edition 2004
Sorry voor het aansteken, zal je veel gaan kosten die sound maar je krijgt er wat voor terug.
Ben benieuwd
Ben benieuwd
Gaat echt een mooi geluid geven!
Heb ook zo eentje op mijnen Raptor 250!
grtz
Heb ook zo eentje op mijnen Raptor 250!
grtz
-
- Quadracer
- Contacteer:
Vrijdag kar gekocht
Vrijdag middag aan het slijpen geweest om hem breed genoeg te maken voor mijn 660
de zaterdag nieuwe bandjes erop laten leggen en alles gelast en gedaan want 29/4 moest ik mee met de rit van Den Eddy!!!
Zet ik zaterdag middag mijn 660 erop , vast gezet en ff een test rondje doen natuurlijk
na mijn oprit af te rijden hoorde ik een schurend geluid ????????
rararararararara wat was het
De vering te licht!!!!!
(kar staat nu te koop als motor aanhanger want een quad is te zwaar!!)
nu ga ik zoeken naar een enkelasser met bakmaat van minimaal 1300 breed
Vrijdag middag aan het slijpen geweest om hem breed genoeg te maken voor mijn 660
de zaterdag nieuwe bandjes erop laten leggen en alles gelast en gedaan want 29/4 moest ik mee met de rit van Den Eddy!!!
Zet ik zaterdag middag mijn 660 erop , vast gezet en ff een test rondje doen natuurlijk
na mijn oprit af te rijden hoorde ik een schurend geluid ????????
rararararararara wat was het
De vering te licht!!!!!
(kar staat nu te koop als motor aanhanger want een quad is te zwaar!!)
nu ga ik zoeken naar een enkelasser met bakmaat van minimaal 1300 breed
http://www.quadforumbenelux.com/garage_vehicle.php?mode=view_own_vehicle&CID=1309
Dat is wel balen ja dat de vering te licht is. Succes met zoeken.
Yamaha Raptor 700R SE
Yamaha Raptor 660 SE
Yamaha Raptor 660 SE
Nee man is heel simpel want als ik goed zitten er bladveren onder ,bij de autosloop haal je paar bladveren van onder bouwbus van 4 u moeren en die schroef eraan vast dan gaat die een stuk omhoog.
Heb ik ook gedaan met me bus ooit,zonde ik heb ne twee blade van me transit weggegooid.
Gr niels
Heb ik ook gedaan met me bus ooit,zonde ik heb ne twee blade van me transit weggegooid.
Gr niels
Je aanhanger past goed in dit forum supermotard haha succes
- Jason McCoy
- Quad GOD
Zowiezo, nieuw type as met vering er in (750kg) kost iets van 125 tot 150 euro ofzo.
Kun je er zo onder lassen. Ik heb ook zo as gebruikt voor mijn aanhanger. Is i meteen lekker stuk en met de quad er op rijd dat perfect.
Kun je er zo onder lassen. Ik heb ook zo as gebruikt voor mijn aanhanger. Is i meteen lekker stuk en met de quad er op rijd dat perfect.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
-
- Quadracer
- Contacteer:
Boelie's Raptor 660r special edition 2004 met r6 veertjes
Ja ik ga eens rondkijken voor een torsie as of wat je zeg een dubbel pakket veer of een set van 4 aan elke kant.
Vandaag quad gepoetst na de rit van gister.
En ik kon het weer niet laten om m'n r6 veertjes eronder te hangen (yamahakoppel z'n schuld!!! Laag is zo moooi )
hier wat fototjes
Vandaag quad gepoetst na de rit van gister.
En ik kon het weer niet laten om m'n r6 veertjes eronder te hangen (yamahakoppel z'n schuld!!! Laag is zo moooi )
hier wat fototjes
Laatst gewijzigd door boelie op ma 10 sep, 2012 17:35, 1 keer totaal gewijzigd.
http://www.quadforumbenelux.com/garage_vehicle.php?mode=view_own_vehicle&CID=1309
Re: Boelie's Raptor 660r spec. edition 2004 met r6 veren ->P
tittieees
Mooi laag! Maar zoals ge zei ligt dat beenhard. Ik heb de R1 veren, zal wel hetzelfde zijn denk ik?
Mooi laag! Maar zoals ge zei ligt dat beenhard. Ik heb de R1 veren, zal wel hetzelfde zijn denk ik?
-
- Quadracer
- Contacteer:
ja dat gaat niet veel maken. het enigste verschil is dat r1 veren op een motor sneller roesten dan een r6 want die zitten in de kuipen weggewerkt.
Maar dat heeft niks met een quad te maken
De yfz shop waar ik ze heb gekocht zei dat er qua vering weinig tot niks geen verschil in zit.
Maar dat heeft niks met een quad te maken
De yfz shop waar ik ze heb gekocht zei dat er qua vering weinig tot niks geen verschil in zit.
R6 veren zijn schoner op uwe quad denk ik... R1 veren zijn geel, R6 rood...Rood gaat goed bij u zwarte kappen
-
- Quadracer
- Contacteer:
Tis donker groen. In yamaha taal black camo
Ik kan geen zwart vinden maar bij yamaha werken spleetogen die niet zo nauw kijken.
(sorry voor onze japanse en chineese gebruikers)
Ik kan geen zwart vinden maar bij yamaha werken spleetogen die niet zo nauw kijken.
(sorry voor onze japanse en chineese gebruikers)
- yamahakoppel
- Quad GOD
niet mis die laatste foto schone quad
en sorry voor uw oog uit te steken met dat laag rijden daarmee dat je voor mij kwam rijden tijdens de 2de helft. kon het niet meer aan zien dat ik zo laag lag of was het dat gerammel van mijn ketting wat je beu was
en sorry voor uw oog uit te steken met dat laag rijden daarmee dat je voor mij kwam rijden tijdens de 2de helft. kon het niet meer aan zien dat ik zo laag lag of was het dat gerammel van mijn ketting wat je beu was
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
-
- Quadverslaafde
Re: Boelie's Raptor 660r special edition 2004 met r6 veertje
Damn! Lekkrrr................. laag staat ie gozer!
Weet heb je achter ook een r6 veer eronder geknald?
hebt u daar toevallig ook een goeie foto van?
Ik zoek namelijk ook een stuggere veer voor achter maar dan voor de 700, zal denk niet zoveel verschil in zitten.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
- yamahakoppel
- Quad GOD
wat tjobbie eigenlijk subtiel bedoeld
" heb je ook een foto van de achterkant van de quad, liefst met de vrouw er ook op dan zien we hoe mooi euh LAAG de achterkant eruit ziet "
" heb je ook een foto van de achterkant van de quad, liefst met de vrouw er ook op dan zien we hoe mooi euh LAAG de achterkant eruit ziet "
Groetjes Kris