nielzz ltz 400 update p5 verbrede achteras
Re: klein projectje ff voorstellen ltz 400
Blijven oplichters uhhh katwijkers he
Re: ltz 400 nielzz
zo ben vandaag even bezig geweest met me quad door me nieuwe velgen reed die beetje te hoog in toeren en nieuwe tandwielen staan in bestelling,dus dacht ga alles vast verwijderen.
maar zwaar irritant zit alles muurvast een me quad,maar gaat nu eindelijk goed alles staat klaar voor de spullen die binnen komen.
had ook nog aantal spullen staan die ik eerder had gekocht maar geen tijd en zin gehad om erin te zetten
-powerfilter zit er nu op panty erover geschoven tegen het kleine vuil
-handgas ipv duimgas is ook gemonteerd
-me lampen geblindeerd
-schokbrekers los gehaald
-carbrateur losgehaald sproeier eruit gehaald maat 130
volgende spullen staan in bestelling
-tandwielen en ketting
-sproeiers 150 en 160 even kijken welke beter is
-verlagings spiralen kw voor op originele schokbrekers
hoe krijg ik de originele spiralen van de schokbrekers?
kan ik beter de luchtfilterkap er op doen of eraf laten?
hier nog wat fotos
maar zwaar irritant zit alles muurvast een me quad,maar gaat nu eindelijk goed alles staat klaar voor de spullen die binnen komen.
had ook nog aantal spullen staan die ik eerder had gekocht maar geen tijd en zin gehad om erin te zetten
-powerfilter zit er nu op panty erover geschoven tegen het kleine vuil
-handgas ipv duimgas is ook gemonteerd
-me lampen geblindeerd
-schokbrekers los gehaald
-carbrateur losgehaald sproeier eruit gehaald maat 130
volgende spullen staan in bestelling
-tandwielen en ketting
-sproeiers 150 en 160 even kijken welke beter is
-verlagings spiralen kw voor op originele schokbrekers
hoe krijg ik de originele spiralen van de schokbrekers?
kan ik beter de luchtfilterkap er op doen of eraf laten?
hier nog wat fotos
- yamahakoppel
- Quad GOD
Re: klein projectje ff voorstellen ltz 400 update p2
uw veren uit elkaar halen de regelmoer volledig naar boven draaien en dan zien om uw spiralen samen te trekken. bij quadfun kun je zo spiraal spanners kopen kost niet zoveel maar je hebt ze eigenlijk maar 1 keer nodig ik heb ooit met 2 spanriemen ze samen getrokken ging ook
als de spiraal los zit vanonder het schoteltje weg nemen zit normaal een gleuf in en als je dat weg hebt kun je alles vanonder weg nemen bij uw KW spiraal gaat het simpeler omdat die korter is en de kleine hulpveer duw je met de hand gewoon samen
als je niet gaat crossen kun je de deksel van uw filterbak weg laten carburator er dan ook voor afstellen krijg je meer lucht binnen dus meer benzine geven
ben niet voor draaigas bij driften ga je wel eens aan uw stuur hangen en kun je moeilijker uw gas dozeren met een draaigas maar al doende leer je dat ook wel zeker
als de spiraal los zit vanonder het schoteltje weg nemen zit normaal een gleuf in en als je dat weg hebt kun je alles vanonder weg nemen bij uw KW spiraal gaat het simpeler omdat die korter is en de kleine hulpveer duw je met de hand gewoon samen
als je niet gaat crossen kun je de deksel van uw filterbak weg laten carburator er dan ook voor afstellen krijg je meer lucht binnen dus meer benzine geven
ben niet voor draaigas bij driften ga je wel eens aan uw stuur hangen en kun je moeilijker uw gas dozeren met een draaigas maar al doende leer je dat ook wel zeker
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
- jumper2110
- Quadracer
Dat komt hier precies dik in orde Je quad zal er nog beter uitzien met die kw spiralen.
En zoals Yamahakoppel zegt is draaigas idd minder geschikt als je donuts wil maken ofzo, maar ik vind het wel stoerder om aan m'n handvat te kunnen draaien zoals bij een moto ( heb ik zelf op mijn quad ook)
Alles heeft zowat z'n voor en nadelen natuurlijk
En zoals Yamahakoppel zegt is draaigas idd minder geschikt als je donuts wil maken ofzo, maar ik vind het wel stoerder om aan m'n handvat te kunnen draaien zoals bij een moto ( heb ik zelf op mijn quad ook)
Alles heeft zowat z'n voor en nadelen natuurlijk
Het lijkt mss stoerder en voor lange ritten is het aangenamer, maar ik moet geen handgas hebben hoor met een duimgas kan je veel makkelijker met de gas spelen en offroad is dit ook veel makkelijker, net zoals parcour of in bochten.
Yamaha YFZ480Build in progress
- jumper2110
- Quadracer
Ja dat kan goed zijn natuurlijk, het is maar wat je zelf wilt en als je niet kan kiezen neem je gwn dualgas he
ltz 400 update p2 nieuw achterlicht
zo vandaag weer even de tijd gehad om het een en ander te doen kw spiralen zitten eronder,je moet wel je verlagingsblokjes behouden anders ben je nog niet echt laag vind ik!!! me a armen staan iets negatief als ik erop zit.
ook gelijk me spoor opnieuw geregeld,anders was het echt geen rijden fotos volgen nog.
wel vandaag ook me nieuwe achterlicht gemonteerd en me kenteken eronder gehangen
en me 15 35 tandwielen gemonteerd nu past allang me kettingprotecter niet meer ertussen,kan m er wel over heen doen dan
moet ik er paar busjes tussen zetten,of is hier een andere oplossing voor??
nu nog me ltz afstellen want 160 sproeier is nog te klein denk dus ff 170 proberen..
en me handgas erop zetten had ff me duimgas terug geplaatst maar vind handgas toch lekkerder rijden.
ook gelijk me spoor opnieuw geregeld,anders was het echt geen rijden fotos volgen nog.
wel vandaag ook me nieuwe achterlicht gemonteerd en me kenteken eronder gehangen
en me 15 35 tandwielen gemonteerd nu past allang me kettingprotecter niet meer ertussen,kan m er wel over heen doen dan
moet ik er paar busjes tussen zetten,of is hier een andere oplossing voor??
nu nog me ltz afstellen want 160 sproeier is nog te klein denk dus ff 170 proberen..
en me handgas erop zetten had ff me duimgas terug geplaatst maar vind handgas toch lekkerder rijden.
- jumper2110
- Quadracer
Re: nielzz ltz 400 update p2 achterlicht
Mooi man, voor zo'n led-achterlicht zit ik ook nog te kijken
Re: nielzz ltz 400 update p2 achterlicht
Is gewoon lamp geen led kan er wel aankomen voor je incl kenteken plaat houder of zonder.?
Ik wou geen led om je dan ook weer trafo moet hebben dacht ik
Gr niels
Ik wou geen led om je dan ook weer trafo moet hebben dacht ik
Gr niels
Re: nielzz ltz 400 update p2 kw verlagingsset
zo me quad zit weer helemaal inelkaar nu een week.
gelukkig want mooie weer komt eraan
wat hebben we gedaan
-nieuw handgas rijd stukken relaxter ipv lamme duim
-kw verlagings set verlaging viel wel wat tegen dus blokjes voor gehouden
-koplamp geblinderdeerd
-quad afgesteld voorpowerfilter 3 maten grotere sproeier gemonteerd nu even tijdje rijden voor de kleur van de bougie te zien.
-15 35 vertanding gemonteerd
-gordel gemonteerd voor dorp ritjes hier verder helmpie op toch veiliger
nu nog eerdaags me stickerset verwijderen.wil liever toch quad wat strakker uiterlijk geven.
fototjes
gelukkig want mooie weer komt eraan
wat hebben we gedaan
-nieuw handgas rijd stukken relaxter ipv lamme duim
-kw verlagings set verlaging viel wel wat tegen dus blokjes voor gehouden
-koplamp geblinderdeerd
-quad afgesteld voorpowerfilter 3 maten grotere sproeier gemonteerd nu even tijdje rijden voor de kleur van de bougie te zien.
-15 35 vertanding gemonteerd
-gordel gemonteerd voor dorp ritjes hier verder helmpie op toch veiliger
nu nog eerdaags me stickerset verwijderen.wil liever toch quad wat strakker uiterlijk geven.
fototjes
Ziet er goed uit heb dezelfe veren en ook verlagingsblokjes
heb je vanachter ook een link zitten?
heb je vanachter ook een link zitten?
One life, live it !
Nee nog niet wil ik wel plaatsen
de hulpveren van voor kunt ge ook nog weglaten, ligt hij nog net iets lager
-
- Quad Master
Zou em toch zo laten ze, ligt nu mooi plat.
Anders gaan de a-armen negatief ...
Anders gaan de a-armen negatief ...
09' Monsterfied GreenMachine™ with some GoFast Stuff
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen
Kan dit voor de rest geen kwaad? heb namenlijk dezelfde verenJdmhatchR schreef:de hulpveren van voor kunt ge ook nog weglaten, ligt hij nog net iets lager
One life, live it !