Goedeavond allemaal,
ik ben me nog steeds een beetje aan het orienteren.
was eerst van plan een eton te kopen maar mischien is het vermogen toch te weinig om fatsoenlijk te rijden.
nu raden jullie me aan een barossa 250cc, nou wilde ik vragen of deze kwalitatief goed is.
ik rijd veel km per jaar, (gebruik hem dagelijks)
ik wil gewoon een goede betrouwbare quad voor een leuke prijs, en deze kan ik relatief goedkoop krijgen.
zie ze op internet staan met 18000km op de teller die nog goed is, is dat normaal of een uitzondering?
kort samengevat: hebben jullie relevante informatie voor mij over deze quad, of nog beter ervaringen?
alvast bedankt voor jullie moeite!
H. gr
kees
barossa 250cc 2cil.
Re: barossa 250cc 2cil.
zijn super betrouwbare quads,
motorblokje is niet te killen denk ik
die van mij is 1 klein tikje en hij loopt
loopt ook zeer zuinig,
mijne is te koop ( Ik wil graag een dikkere motor ) kijk anders maar eens int topic ( te koop )
motorblokje is niet te killen denk ik
die van mij is 1 klein tikje en hij loopt
loopt ook zeer zuinig,
mijne is te koop ( Ik wil graag een dikkere motor ) kijk anders maar eens int topic ( te koop )
Re: barossa 250cc 2cil.
ik rijd nu een half jaar op mijn Barossa 250cc silverhawk
ik gebruik hem dagelijks voor woon werk verkeer, en uiteraard schiet ik er ook wel eens een zandpad mee op.
hij bevalt me super, zeker als eerste quad
heeft een top van +/- 100 km/h (maar het lekkerst rijd ie rond de 80 km/h)
het onderhoud is ook relatief makkelijk uit te voeren, als je een beetje handig bent kan je eigenlijk de meeste dingen zelf.
de 2 cilinder motor is trouwens een copie van een Honda blok, en die zijn moeilijk stuk te krijgen
al met al, een prima keuze
p.s. ik heb nu ongeveer een 3000 KM gereden sinds ik hem heb, en de enige "stukken" die ik er mee had was puur wat slijtage (rem blokken, ketting, tandwielen... geen "hoofdprijs-onderdelen")
ik gebruik hem dagelijks voor woon werk verkeer, en uiteraard schiet ik er ook wel eens een zandpad mee op.
hij bevalt me super, zeker als eerste quad
heeft een top van +/- 100 km/h (maar het lekkerst rijd ie rond de 80 km/h)
het onderhoud is ook relatief makkelijk uit te voeren, als je een beetje handig bent kan je eigenlijk de meeste dingen zelf.
de 2 cilinder motor is trouwens een copie van een Honda blok, en die zijn moeilijk stuk te krijgen
al met al, een prima keuze
p.s. ik heb nu ongeveer een 3000 KM gereden sinds ik hem heb, en de enige "stukken" die ik er mee had was puur wat slijtage (rem blokken, ketting, tandwielen... geen "hoofdprijs-onderdelen")