Trx 450R XrossCountry (Stuur demper // CRF cam)
Re: Trx 450R XrossCountry (Eindelijk foto's P8)
wat is er met je ventilator gebeurt ? 
1) raptor 350 05 (verkocht)
2) raptor 350 05 (verkocht)
3) yfz 450 08 (verkocht)
4) yfz 450 09 se (verkocht !! )
5) banshee (weg )
6) blaster (verkocht)
7) trx 450 05 (verkocht)
8 ) yfz 450 05 (verkocht)
9) DS 450 xmx '08
10) r700 '12
2) raptor 350 05 (verkocht)
3) yfz 450 08 (verkocht)
4) yfz 450 09 se (verkocht !! )
5) banshee (weg )
6) blaster (verkocht)
7) trx 450 05 (verkocht)
8 ) yfz 450 05 (verkocht)
9) DS 450 xmx '08
10) r700 '12
- sjmallie94
- Quadverslaafde

- Contacteer:
Die was beetje warm geworden wegens een probleem met de uitlaat he Wouter
Maar ziet er goed uit, nu Ardjuh terug is zal je wel de bandjes in moeten leveren he ??
Maar ziet er goed uit, nu Ardjuh terug is zal je wel de bandjes in moeten leveren he ??
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . 
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life

Samen met ardtjuh het baltiese enduro kampioenschap gereden, en daar is uitlaat los komen zetten. Ben nog op zoek voor nieuw kapje er over heen maar geen haast.bizon450 schreef:wat is er met je ventilator gebeurt ?
Bloody wicked! This stuff dissolves braincells!!!
- sjmallie94
- Quadverslaafde

- Contacteer:
Draait toch nog
en de vind heeft niet heel veel afgekregen. kapje zul je niet snel 2de hands uithalen. kom je aant bestellen bij honda dealer.
Suzuki my way of life
Suzuki my way of life

2de hands genoeg te vinden, enkel aan de andere kant van de plas. Komt wel een keer mee zodra er weer es onderdelen moeten komen.
- sjmallie94
- Quadverslaafde

- Contacteer:
Moet je eens bij die persoon aantkloppen met die E-ATV die gaat daar binnenkort heen . naja in buurt ervan.
Suzuki my way of life
Suzuki my way of life

-
Ardjuh
- Quad Expert

De fan zelf is niks mis mee, alleen de beschermkap was wat gesmolten, de restanten hebben we weg geknipt..Arx-17 schreef:Samen met ardtjuh het baltiese enduro kampioenschap gereden, en daar is uitlaat los komen zetten. Ben nog op zoek voor nieuw kapje er over heen maar geen haast.bizon450 schreef:wat is er met je ventilator gebeurt ?
No Can't Do!
Of men eigen werkgever stuurt me er weer heensjmallie94 schreef:Moet je eens bij die persoon aantkloppen met die E-ATV die gaat daar binnenkort heen . naja in buurt ervan.
Ziet er zeer goed uit!
Is dat een volledige Leo, of enkel demper?
Komt er een volledige set beatlocks onder?
Yamaha YFZ480Build in progress
FP voorbocht en leo demper, Beatlocks leen deze ook alleen maar ff-Laurens- schreef:Ziet er zeer goed uit!
-
Ardjuh
- Quad Expert

Of je moet op de beadlocks ff cross banden leggen, dan rijd je maandag volledig.Arx-17 schreef:FP voorbocht en leo demper, Beatlocks leen deze ook alleen maar ff-Laurens- schreef:Ziet er zeer goed uit!
Komt er een volledige set beatlocks onder?,
No Can't Do!
kunnen van het weekend wel ff doen 
Laatse tijd een paar pm's gead met de vraag waarom het hier zo stil was. Dat gaat veranderen. Het is voor mij persoonlijk qua rijden niet zo goed jaar geweest. Eind vorig jaar een crash gehad op de crossbaan van lierop, gevolg daar van dat ze me schouder in elkaar hebben gezet met een berg schroefen en wat platen.
Daar vlink wat maandjes mee zoet geweest voor ik uberhaubt iets zonder pijn kon beet pakken en er weer een beetje kracht in had. Daarnaast moet ik ook uitkijken ben helicopter monteur dus het brood wordt verdient met het lichaam. Rond april was alles zo goed als het kon voelden, pijntjes waren weg en de kracht was terug,
Dus het was weer tijd om het beestje uit te laten over verschilende offroad routtes die ardjuh en ik door de jaren heen verzameld hebben. Vroeg stonden we klaar ergens aan de grens nederland belgie goed voor een route van 200+ km. De dag was mooi, Veel zon hard en stoffig parcour enkel me blok liep in elkaar in de laaste paar km. Dus ik heb mijn dag
afgemaakt hangent achter een renegade. Dus snel blok open en ja hoor big end lager naar de klote 2 trustwashers waren zoek en aan het hoeveelheid metaal te zien, waren de washers uit hoofdgroepen uit een genomen. En netjes door het blok versprijt. Daarnaast lag het lager zelf ook nog in 8 a 9 stukken. Maar dit is het risico als je met dit soort machines rijd.

Helaas zijn dit de enigste foto's, de rest van de foto's staan op me telefoon en die ligt nu bij nokia ter reperatie. Dus denk dat ik die nooit meer terug zal zien.
Mocht het zo zijn dat mijn werkgever andere plannen met mij had, dus lang verhaal kort te maken heb de hele zomer tot ongeveer 3 weken geleden door europa heen gezworfen. vorige week kwam sinterklaas (Ardjuh) terug naar nederland. En had voor mij zijn vergaarde buit mee genomen na een strooptocht in amerika. Daar heeft die voor mij een nieuwe krukas, pakking set en lagers meegenomen.
Afgelopen woensdag begonnen het blok inelkaar te zetten (daar kan ik ook van genieten
, sleutelen is me lust en me leven ), En vandaag mag het inrijden gaan beginnen. Dus jullie zien me dan vanzelf wel weer hier en daar verschijnen.
Daar vlink wat maandjes mee zoet geweest voor ik uberhaubt iets zonder pijn kon beet pakken en er weer een beetje kracht in had. Daarnaast moet ik ook uitkijken ben helicopter monteur dus het brood wordt verdient met het lichaam. Rond april was alles zo goed als het kon voelden, pijntjes waren weg en de kracht was terug,
Dus het was weer tijd om het beestje uit te laten over verschilende offroad routtes die ardjuh en ik door de jaren heen verzameld hebben. Vroeg stonden we klaar ergens aan de grens nederland belgie goed voor een route van 200+ km. De dag was mooi, Veel zon hard en stoffig parcour enkel me blok liep in elkaar in de laaste paar km. Dus ik heb mijn dag
afgemaakt hangent achter een renegade. Dus snel blok open en ja hoor big end lager naar de klote 2 trustwashers waren zoek en aan het hoeveelheid metaal te zien, waren de washers uit hoofdgroepen uit een genomen. En netjes door het blok versprijt. Daarnaast lag het lager zelf ook nog in 8 a 9 stukken. Maar dit is het risico als je met dit soort machines rijd.

Helaas zijn dit de enigste foto's, de rest van de foto's staan op me telefoon en die ligt nu bij nokia ter reperatie. Dus denk dat ik die nooit meer terug zal zien.
Mocht het zo zijn dat mijn werkgever andere plannen met mij had, dus lang verhaal kort te maken heb de hele zomer tot ongeveer 3 weken geleden door europa heen gezworfen. vorige week kwam sinterklaas (Ardjuh) terug naar nederland. En had voor mij zijn vergaarde buit mee genomen na een strooptocht in amerika. Daar heeft die voor mij een nieuwe krukas, pakking set en lagers meegenomen.
Afgelopen woensdag begonnen het blok inelkaar te zetten (daar kan ik ook van genieten
-
janssuh
- Easy Quadrider

- Contacteer:
Wow apart verhaal..
Gelukkig dat je er weer goed bovenop gekomen bent !
Gelukkig dat je er weer goed bovenop gekomen bent !
-
Ardjuh
- Quad Expert

Nu hopen dat met de december enduro ook quads welkom zijn. 
No Can't Do!