Hey niet zo lullig doen tegen ardjuh, Hij is een hele speciale jongen. En omdat jij wel heb leren tellen, hoef je dat er niet gelijk in te wrijven .dave88 schreef:Ik wil niet lullig doen maar op mijn kentekenpapieren en dat van volgensmij alle quads staat 3 wielig voertuigArdjuh schreef:Simpel:
Hoeveel wielen staat er op je papieren, deze dien je te gebruiken! Dus als je op 2 wielen wilt rijden
op de weg moet je motor kopen. That's it!
Owjah valt onder artikel 5... roekeloos rijden / in gevaar brengen van andere.
Op 2 wielen rijden, mag dat?
Re: Op 2 wielen rijden, mag dat?
Bloody wicked! This stuff dissolves braincells!!!
Het is logisch dat het allemaal niet mag maar tog vraag ik me ook vaak af 'wat als' want een beetje leuk quad rijde op de weg en tog alle 4 de wielen aan de grond houden en niet driften is gewoon moeilijk. Je komt snel van de grond bij een drempeltje en in een bocht is het soms ook een kunst om geen wiel op te tillen. Dus wat als? Zouw graag ervaringen van jullie horen, boetes waarschuwingen, rijontzeggingen?
HONDA the dream of power
-
- Quad Expert
Oh ja kan wel kloppen, maar 3 wielen zullen ze ook geen probleem maken... zolang het geen 3 wielen in de lucht is.Arx-17 schreef:Hey niet zo lullig doen tegen ardjuh, Hij is een hele speciale jongen. En omdat jij wel heb leren tellen, hoef je dat er niet gelijk in te wrijven .dave88 schreef:Ik wil niet lullig doen maar op mijn kentekenpapieren en dat van volgensmij alle quads staat 3 wielig voertuigArdjuh schreef:Simpel:
Hoeveel wielen staat er op je papieren, deze dien je te gebruiken! Dus als je op 2 wielen wilt rijden
No Can't Do!
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
nouw ik denk dat dat anderen verhoudingen zijn.
in een bocht kan het gebeuren dat 1 wiel of 2 wielen van de grond komen zonder dat je het wilt. Dat zal de politie dus ook wel weten, teminste zoveel zal er toch wel inzitten. Bij een drempel, ja das van 2 kanten, de ene zegt als je te hard over drempel rijd dan komt die van de grond of even gas geven op de drempel dan komt die ook omhoog, maar de ene zegt (waarschijnlijk ook de meeste ) drempels zijn voor af te remmen en niet voor met 80 overheen te rijden.
in een bocht kan het gebeuren dat 1 wiel of 2 wielen van de grond komen zonder dat je het wilt. Dat zal de politie dus ook wel weten, teminste zoveel zal er toch wel inzitten. Bij een drempel, ja das van 2 kanten, de ene zegt als je te hard over drempel rijd dan komt die van de grond of even gas geven op de drempel dan komt die ook omhoog, maar de ene zegt (waarschijnlijk ook de meeste ) drempels zijn voor af te remmen en niet voor met 80 overheen te rijden.
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
-
- Quad Expert
Daarom geef ik altijd gas voor drempel, 80 is saai... 120 begint het leuk te wordensjmallie94 schreef:nouw ik denk dat dat anderen verhoudingen zijn.
No Can't Do!
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
Zeker niet, je kunt een quad op iets van 5 verschillende manieren inschrijven. Brommer, landbouwvoertuig, auto, 3-wielig motorvoertuig, en langzaamrijdend bedrijfsvoertuig ofzo.dave88 schreef:Ik wil niet lullig doen maar op mijn kentekenpapieren en dat van volgensmij alle quads staat 3 wielig voertuigArdjuh schreef:Simpel:
De '3-wielig motorvoertuig' is de categorie, maar het aantal wielen mag hiervan afwijken. T is allemaal krom geregeld idd.
Ik geloof in de binas!
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
Even ter verduidelijking
Hoe je een quad kunt inschrijven, hier wordt de landbouw-quad niet eens behandeld.
Meer info m.b.t. APK en wegenbelasting van de verschillende types van inschrijving (pdf)
Hoe je een quad kunt inschrijven, hier wordt de landbouw-quad niet eens behandeld.
Meer info m.b.t. APK en wegenbelasting van de verschillende types van inschrijving (pdf)
Ik geloof in de binas!
Ik wil niet lullig doen maar op mijn kentekenpapieren en dat van volgensmij alle quads staat 3 wielig voertuig
Dan vraag ik me af hoe jouw access streak is ingeschrevenZeker niet, je kunt een quad op iets van 5 verschillende manieren inschrijven. Brommer, landbouwvoertuig, auto, 3-wielig motorvoertuig, en langzaamrijdend bedrijfsvoertuig ofzo.
De '3-wielig motorvoertuig' is de categorie, maar het aantal wielen mag hiervan afwijken. T is allemaal krom geregeld idd.
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
Brommer,
Vierwielige bromfiets zonder carrosserie om precies te zijn. 50cc en 45km/h max dus
Vierwielige bromfiets zonder carrosserie om precies te zijn. 50cc en 45km/h max dus
Ik geloof in de binas!
-
- Quadracer
wat de drempels/verkeersremmers betreft: daar mag je maar max 30km/u overheen.
Dus als je aan 50 erover gaat kunnen ze er wel wat aan doen ondanks dat je de snelheid van bebouwde kom bv niet overschrijdt.
Dus als je aan 50 erover gaat kunnen ze er wel wat aan doen ondanks dat je de snelheid van bebouwde kom bv niet overschrijdt.
Yamaha Raptor 660R!