Duro HF 245, 247 --> Racing Tire
-
- Easy Quadrider
Duro HF 245, 247 --> Racing Tire
Nieuwe baanbandjes op mijn warrior
Ben zeer tevrede van de bandjes. Als ik ze zag liggen in de winkel dacht ik da die ni veel grip gingen hebben op de weg omdat het toch nog redelijk grote toppen zijn en niet echt een baan profiel. Maar na er met gereden te hebben moest ik mijn mening toch herzien, de banden kleven goed op de weg, zelfs bij nat wegdek!! wat ik helemaal niet verwachte. En niet onbelangerijk, ze passen op de originele velgen. Een aanrader voor wij baanbanden zoekt
Ben zeer tevrede van de bandjes. Als ik ze zag liggen in de winkel dacht ik da die ni veel grip gingen hebben op de weg omdat het toch nog redelijk grote toppen zijn en niet echt een baan profiel. Maar na er met gereden te hebben moest ik mijn mening toch herzien, de banden kleven goed op de weg, zelfs bij nat wegdek!! wat ik helemaal niet verwachte. En niet onbelangerijk, ze passen op de originele velgen. Een aanrader voor wij baanbanden zoekt
1,5 jaar warior gereden
1,5 jaar quadloos
nu RAPTOR 700, a dream come true
1,5 jaar quadloos
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Heb van iemand gehoord dat door de dwarse lijnen je nogal trillingen krijgt. Waar ?
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Easy Quadrider
Heb inderdaad wel wat trillingen.Heb van iemand gehoord dat door de dwarse lijnen je nogal trillingen krijgt. Waar ?
Zullen bij mij dan ook snel verleten zijn , rij ni bepaald rustig op de weg .K'heb ook zulke liggen vanachter sinds een grote 2 maand. Ze zijn intussen al bijna half versleten. Nie verkeerd verstaan, ze zijn goed slijtvast maar het heeft waarschijnlijk temaken met mijn rijgedrag...
1,5 jaar warior gereden
1,5 jaar quadloos
1,5 jaar quadloos
ik heb vanvoor de goldspeeds steken , ik moet zeggen dat dit rubber kan vergleken worden met rubber van motorbanden dus plakken als zot
de achterbandjes die van hellracer kwamen zijn goed maar als het wat nat is ben je vertrokken en als ik vanvoor alles dichtsmijt met de goldspeeds sta je direkt stil
men volgende steje zijn nieuwe goldspeedjes
de achterbandjes van hellracer zijn bijna slicks , ze bzitten ook bijna geen profiel
profiel van de goldspeeds kan je verglijken met autobanden dus volgens mij het meest geschikte voor allround baangebruik maar helaas ook zeer duur
de achterbandjes die van hellracer kwamen zijn goed maar als het wat nat is ben je vertrokken en als ik vanvoor alles dichtsmijt met de goldspeeds sta je direkt stil
men volgende steje zijn nieuwe goldspeedjes
de achterbandjes van hellracer zijn bijna slicks , ze bzitten ook bijna geen profiel
profiel van de goldspeeds kan je verglijken met autobanden dus volgens mij het meest geschikte voor allround baangebruik maar helaas ook zeer duur
dat is waar jan maar het profiel is niet zo diep maar dit zegt nog niks he , zijn hier geen quaders die gereden hebben met de goldspeedsJAN15-10 schreef:Als je er 3 keer langer mee doet,zijn ze zelfs goedkoper.de goldspeeds
het meest geschikte voor allround baangebruik maar helaas ook zeer duur de goldspeeds
Jan
-
- Quadrider
Heb zelf goldspeeds erop liggen.
Voorbanden wil het midden profiel wel slijten als ze te hard staan (ik heb 0,4 bar ) ,goede grip en gaan lang mee !
Achterbanden, onverslijtbaar ,heb ze er al 4 jaar op zitten,weinig aan te zien,rij bijna altijd met aanhanger met 500 Kg,dus die bandjes wringen aardig op de weg.
Heb wel het gele label,blauw is veel zachter
Jan
Vlg. keer wil ik eens Maxxis street devil of acunda proberen,zijn ook erg mooi.
Voorbanden wil het midden profiel wel slijten als ze te hard staan (ik heb 0,4 bar ) ,goede grip en gaan lang mee !
Achterbanden, onverslijtbaar ,heb ze er al 4 jaar op zitten,weinig aan te zien,rij bijna altijd met aanhanger met 500 Kg,dus die bandjes wringen aardig op de weg.
Jan
Driving a YAMAHA KODIAK 4x4 autom.
Rijd Quad,of blijf bij je schat !
Rijd Quad,of blijf bij je schat !
de streetdevils wil ik ook wel en weet niet juist welke kleurcode ik nu hebJAN15-10 schreef:Heb zelf goldspeeds erop liggen.
Jan
weet wel dat de fabrikant van maxxis zei dat de streetdevils op 0.8 bar moeten staan (niet bedoeld om een oud topic op te starten hoor )
heb de mijn nu op 1.0 bar staan , en ze staan nog mooi vlak