Even Voorstellen.
Re: Even Voorstellen.
paar weken verder, bevalt die nogsteeds? ik ben er ook van plan 1 te halen!
Heb filmpjes op internet gezien VS een raptor 700r, en dat hij dat won....
Kan je me meer vertellen over de quad?
groeten,
Heb filmpjes op internet gezien VS een raptor 700r, en dat hij dat won....
Kan je me meer vertellen over de quad?
groeten,
De Quad bevalt mij prima! Zal niet zeggen dat hij sneller zou zijn dan een Raptor 700, maar heeft vast met de berijder te maken .
Op Ebay zijn veel onderdelen, zoals remblokken en filters voor de polaris te koop. En de prijzen vallen mij erg mee ( typisch
amerikaans).
Mocht je een Polaris Predator gaan zoeken, let dan even op de remmen!! Deze blijven bij veel mensen een beetje hangen. Hiermee bedoel ik dat, wanneer je de voorwielen van de grond haalt, deze niet helemaal soepel lopen.
Bij mij is dit ook het geval. Heb even gezocht over dit probleem, en blijkt dat ik zeker niet de enige bent.
Oplossing remklauwen eraf en netjes schoonmaken ( eventueel revisie setje kopen).
Al met al, ben ik van plan om mijn quad nog lang te rijden. Heb er zeker geen spijt van.
Op Ebay zijn veel onderdelen, zoals remblokken en filters voor de polaris te koop. En de prijzen vallen mij erg mee ( typisch
amerikaans).
Mocht je een Polaris Predator gaan zoeken, let dan even op de remmen!! Deze blijven bij veel mensen een beetje hangen. Hiermee bedoel ik dat, wanneer je de voorwielen van de grond haalt, deze niet helemaal soepel lopen.
Bij mij is dit ook het geval. Heb even gezocht over dit probleem, en blijkt dat ik zeker niet de enige bent.
Oplossing remklauwen eraf en netjes schoonmaken ( eventueel revisie setje kopen).
Al met al, ben ik van plan om mijn quad nog lang te rijden. Heb er zeker geen spijt van.
!!Polaris rijder!!
- HondaTRX450r
- Quadrunner
Zitten er Ohlins onder?
#5 Honda 450R
Youtube Kanaal: http://www.youtube.com/user/HondaRacingHolland/videos
Ik weet zeker dat er geen FOX onder zit. Moet helaas bekennen dat ik niet precies weet wat er wel onder zit
Ohlins klinkt me wel bekent. Zal eens kijken.
Heb jij hier goede ervaringen mee??
!!Polaris rijder!!
- HondaTRX450r
- Quadrunner
markkort schreef:Ik weet zeker dat er geen FOX onder zit. Moet helaas bekennen dat ik niet precies weet wat er wel onder zit
Zo als ik het zie zie ik Ohlins erop staan.. Dan mag je zeker niet klagen!
Ohlins zijn een van de beteren die je kunt hebben.
Ik heb ze zelf ook en bevallen zeer goed! Je kunt het net aanpassen zoals je zelf fijn vind rijden.
#5 Honda 450R
Het zijn idd. Ohlins veren. Heb er even naar gekeken
Deze bevallen goed. Eigenlijk bevalt de gehele quad prima. Alleen de remmen hebben wat extra aandacht nodig.
Deze bevallen goed. Eigenlijk bevalt de gehele quad prima. Alleen de remmen hebben wat extra aandacht nodig.
!!Polaris rijder!!
Heb dit weekend mijn remblokken vervangen!!
Nu blijkt echter dat de remblokken achter anders zijn dan de voor remblokken.
Heb diverse manuals doorgelezen, maar word beschreven dat de remblokken het zelfde zouden moeten zijn.
Wie kan mij hiermee helpen??
deze remblokken zijn gemonteerd.
Wie weet waar ik deze kan bestellen/kopen??
Nu blijkt echter dat de remblokken achter anders zijn dan de voor remblokken.
Heb diverse manuals doorgelezen, maar word beschreven dat de remblokken het zelfde zouden moeten zijn.
Wie kan mij hiermee helpen??
deze remblokken zijn gemonteerd.
Wie weet waar ik deze kan bestellen/kopen??
!!Polaris rijder!!