Mensen met ervaring hiermee?
Ik was namelijk al verschillende poedercoaters aan het contacteren tot ik erachter kwam dat de stuurkogels van de bovenste a-armen er niet uitkunnen bij een Raptor 660 terwijl dat bij poedercoaten gebakken moet worden...
Help?
@Jason: dat is gewoon een feit bij een raptor 660. Vastgelast in de fabriek.
@Jazzy: er blijkt nog steeds geen oplossing te zijn want de hittebestendige tape geeft bij die temperaturen ook gewoon door.
@Jason: ik had graag wat duurzaams dat tegen steenslag kan zonder elk jaar opnieuw te moeten spuiten..
Nah bij mij is het poedercoat maar dat beschadigd ook hoor.
Maar nu zit ik toch echt heel diep te graven want ik weet 100% zeker dat we ze bij mijn 660 in het verleden hebben vervangen. Volgens mij hebben we ze er toen uit geperst ofzo....
ik weet niet welke kleur je wil, maar er bestaan hardere natlakken zoals hammerite.
Die zijn wel maar in beperkte kleuren verkrijgbaar (zwart, zilver, ...).
die kun je er gewoon uithalen
speciaal gereedschap voor hebben speciaal voor fusekogels eruit te persen
niet moeilijk maar je moet wel even dat gereedschap hebben kost 15 euro bij ons in liempde