Yamaha grizzly 125 choke/gas blijft hangen.

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
xScorxPiusx
Quadrider
Quadrider

Yamaha grizzly 125 choke/gas blijft hangen.

Bericht door xScorxPiusx »

Heey,

Ik heb me grizz 125 een nieuwe uitlaat moeten geven, en dat heeft een mechanisatie bedrijf gedaan :lol:
Alles was goed maar ze zijn een paar onderdelen vergeten er terug optezetten :D
maargoed, ik had al een probleem met de choke, en het is er nog steeds
hun weten het niet ik denk ik wel, het probleem is:

Er zit een carb in dat geen vaccuum carb is maar als het goed is zit er netzo als bij een suzuki lt50 quad 2 gaten in de bovenkant waar in de 1ne een gaskabel zit en de andere de choke kabel, er zitten ook veertjes om hem terug te veren (denk ik)

maar het probleem is: (lol 2de X het probleem is :shock: )

mijn gas beinvloed de choke.. want: soms gaat de choke aan (dus in) als ik gas geef het hendeltje blijft gewoon zitten maar de choke lijkt wel aan te gaan, dan krijgt hij in 1 x heelveel benzine en blijft hij in toeren hangen en als je me warme motor dan gas geeft valtie soms uit (verzuipt) of gaat hij stoteren als een gek en is hij niet meer vel (omdat hij teveel benzine krijgt) hij is laatst schoongemaakt maar dat bleek niet te helpen.

dus wat moeti k doen:

hem schoonmaken?
of het veertje vervangen of misschien is hij helemaal weg?? (ik heb em zelf niet uitelkaar gehaalt het is niet mijn mijn quad dus mag er niet aan sleutelen alleen als ik het zeker zeker weet :braak: ik heb al zoveel brommertjes uitelkaar gehaalt.. aanstellers zijn mijn ouders...)

maar klopt het dat er 2 van die (soorte mette zuigertjes) zijn die aan de kabels vastzit? dit was wel het geval bij de 50cctje..
en daar een veertje inzit??

dit is het MISSCHIEN ik kan er ook helemaal naast zitten.. heeft iemand iedeeen?

grtz
"Minis are for girls"

- Robby Gordon.
Plaats reactie