yfz 2012
Re: yfz 2012
nerfbars echt kopen die hebben mij al zo vaak gered als je op een begeven moment harder gaat crossen dan wil je nog wel eens van je voetsteun afschieten en anders zit hij gelijk onder het wiel met alle gevolegen van dien dus nerfbars echt kopen.
ik ben vanmiddag gaan kijken naar de yfz 450 2012. Hij is gister binnnegekomen en stond nog in de krat.
Naar aanleiding van de adviezen ook maar direct naar een set nerfbars gevraagd. Er lag toevallig een gebruikt setje. zag er nog goed uit. een paar krasjes maar verders niets aan. Het zijn de nerfbars van xtremeparts die helemaal doorlopen. Ik kon ze voor 100 euro kopen. Lijkt me redelijk? of...
Aangezien het nieuwe 2012 model geen piggyback veren meer heeft heb ik hier ook naar gevraagd. De dealer had nog nieuwe originele piggyback veren liggen van het oude yfz 450 model. Deze kan ik krijgen tegen inruil van de nieuwe originele veren plus 300 euro. Kan iemand mij wellicht vertellen of dat een goede deal is en of de piggyback veren ook echt beter zijn. Aangezien ik veel op de weg ga rijden weet ik niet of het ook echt toegevoegde waarde heeft.
Tot slot komen er wegbanden op die ook geschikt zijn voor in de modder en een ander tandwiel voor minder toeren op hogere snelheid.
Als het goed is zijn de fotoś zichtbaar.
Naar aanleiding van de adviezen ook maar direct naar een set nerfbars gevraagd. Er lag toevallig een gebruikt setje. zag er nog goed uit. een paar krasjes maar verders niets aan. Het zijn de nerfbars van xtremeparts die helemaal doorlopen. Ik kon ze voor 100 euro kopen. Lijkt me redelijk? of...
Aangezien het nieuwe 2012 model geen piggyback veren meer heeft heb ik hier ook naar gevraagd. De dealer had nog nieuwe originele piggyback veren liggen van het oude yfz 450 model. Deze kan ik krijgen tegen inruil van de nieuwe originele veren plus 300 euro. Kan iemand mij wellicht vertellen of dat een goede deal is en of de piggyback veren ook echt beter zijn. Aangezien ik veel op de weg ga rijden weet ik niet of het ook echt toegevoegde waarde heeft.
Tot slot komen er wegbanden op die ook geschikt zijn voor in de modder en een ander tandwiel voor minder toeren op hogere snelheid.
Als het goed is zijn de fotoś zichtbaar.
-
- Quad Expert
Je hebt niet de yfz450r maar de oude yfz dus. met carburateur en oude frame.
Die veren die er nu onder zitten (pogo sticks zijn echt waardeloos), die orginele zijn niet
veel beter, zeker geen 300 euro voor neer leggen! Je kan beter op zoek gaan naar een 2de hands
setje reiger/ohlins/pep/fox/etc.
Die veren die er nu onder zitten (pogo sticks zijn echt waardeloos), die orginele zijn niet
veel beter, zeker geen 300 euro voor neer leggen! Je kan beter op zoek gaan naar een 2de hands
setje reiger/ohlins/pep/fox/etc.
No Can't Do!
het is niet goed, de foto's zijn niet zichtbaar
zo'n piggybag zijn natuurlijk beter, maar ik had ze toch niet omgeruild.., als je dan toch veren met een piggi-bag wilt hadk me direckt aftermarkets gekocht. das mijn mening
ik weet niet of dat veel is je 'oude' veren voor die 'nieuwe'..
zo'n piggybag zijn natuurlijk beter, maar ik had ze toch niet omgeruild.., als je dan toch veren met een piggi-bag wilt hadk me direckt aftermarkets gekocht. das mijn mening
ik weet niet of dat veel is je 'oude' veren voor die 'nieuwe'..
1) raptor 350 05 (verkocht)
2) raptor 350 05 (verkocht)
3) yfz 450 08 (verkocht)
4) yfz 450 09 se (verkocht !! )
5) banshee (weg )
6) blaster (verkocht)
7) trx 450 05 (verkocht)
8 ) yfz 450 05 (verkocht)
9) DS 450 xmx '08
10) r700 '12
3) yfz 450 08 (verkocht)
5) banshee (weg )
6) blaster (verkocht)
7) trx 450 05 (verkocht)
9) DS 450 xmx '08
10) r700 '12
Ik heb de veren niet omgeruild maar zou het kunnen doen. niet verstandig dus? blij dat ik het hier even gevraagd heb.
waar ka ik op zoek naar een setje tweedehands reiger of ohlin veren? en wat ben ik dan ongeveer kwijt?
Het is inderdaad geen yfz r maar het cabarateur model. Wel het enigzins aangepaste en nieuwe model van 2012.
nog een poging voor de foto
[img]http://img641.imageshack.us/img641/3167 ... 01.jpg[img]
waar ka ik op zoek naar een setje tweedehands reiger of ohlin veren? en wat ben ik dan ongeveer kwijt?
Het is inderdaad geen yfz r maar het cabarateur model. Wel het enigzins aangepaste en nieuwe model van 2012.
nog een poging voor de foto
[img]http://img641.imageshack.us/img641/3167 ... 01.jpg[img]
-
- Quad Expert
Zo werkt je foto beterDayna schreef:Ik heb de veren niet omgeruild maar zou het kunnen doen. niet verstandig dus? blij dat ik het hier even gevraagd heb.
Verschild nogal, als je goed zoekt kun je ze al vinden voor een 400 euro, maar meeste zitten rond de 500-1200 euro. Wel op letten dat je goede lengte neemt.
300 euro bij betalen en dan die andere veren krijgen is weg gegooit geld, ze zijn wel wat beter... maar het echte verschil ga je maken met aftermarket veren.
No Can't Do!
thanks!
Hier nog een eigen poging.
Excuses voor het gestuntel.
Hier nog een eigen poging.
Excuses voor het gestuntel.
Zijn reiger veren niet te overdone voor weggebruik en bospaden? Ik wil graag goede vering maar ik ga niet echt een crosbaan op. Met andere woorden. Heeft iemand een idee of ze ook voor wegebruik toegevoegde waarde hebben?
-
- Quad Expert
Goed zoeken naar leuk setje! Je gaat er zeker weten geen spijt van krijgen... gewoon nu met die standaard pogo sticks blijven rijden totdat je iets leuks tegen komt.Dayna schreef:Zijn reiger veren niet te overdone voor weggebruik en bospaden? Ik wil graag goede vering maar ik ga niet echt een crosbaan op. Met andere woorden. Heeft iemand een idee of ze ook voor wegebruik toegevoegde waarde hebben?
No Can't Do!
doe ik.
Bedankt!
Bedankt!
hmm je maakt me jaloers me die nieuwe quad
1) raptor 350 05 (verkocht)
3) yfz 450 08 (verkocht)
5) banshee (weg )
6) blaster (verkocht)
7) trx 450 05 (verkocht)
9) DS 450 xmx '08
10) r700 '12
3) yfz 450 08 (verkocht)
5) banshee (weg )
6) blaster (verkocht)
7) trx 450 05 (verkocht)
9) DS 450 xmx '08
10) r700 '12
-
- Quad Master
bizon450 schreef:hmm je maakt me jaloers me die nieuwe quad
hier zit nog iemand die jaloers is. die nieuwe yfz is echt vet
yamaha raptor 350 : kenda klaw achterbanden, pro taper stuur, xtremeparts nerfbars
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
Bedankt mannen. Als hij in elkaar gezet en klaar is komen er nog wat nieuwe fotos
Dat ziet er goed en veelbelovend uit
Dodemanskoord en nerfbars zijn inderdaad aanraders.
Dodemanskoord en nerfbars zijn inderdaad aanraders.
Yamaha Raptor 700R SE
Yamaha Raptor 660 SE
Yamaha Raptor 660 SE