ritje in duitse eifelgebergte
ritje in duitse eifelgebergte
Is er eens tussenuit gegaan en een paar routes gaan doen in het duitse eifelgebergte.
- jumper2110
- Quadracer
Re: ritje in duitse eifelgebergte
Wow ziet er tof uit seg! Dat wil ik ook wel eens doen.. Meer foto's en filmpjes zijn altijd welkom
Hoelang ben je daar geweest? Ik neem aan dat je op voorhand je routes hebt uitgestippeld?
Hoelang ben je daar geweest? Ik neem aan dat je op voorhand je routes hebt uitgestippeld?
2 dagen geweest, mja vandaag menis slecht weer gehad, en gister ook wel regen gehad. Heb nog fotos, maar niet zoveel van de wegen, maar wel wat uitzichten. Als je eens wil gaan wil ik gerust mee. Ja , had zo wat routes uitgestippeld, maar had nog snel een gps gekocht voor op men quad, en gewoon de punte ingegeven die ik dan wou zien. Want een lelijke of stomme weg kom je daar niet tegen, echt echt mooi daar. Hotel koste 25 euro per persoon voor 1 nacht met ontbijt, en zat gewoon midden in een dal, en als ik op men terras zat, hoorde ik alleen maar het geluid van motors die zich aant geven waren in de bergen, echt zalig.
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
Jaja en van de mooieste gebieden hier in omgeving , toevallig geen westfields zien langs komen zwart wit en zwart oranje ?? wij hebben daar namelijk onze tour voor het verhuren van die auto's.
http://www.sport7cars.com/nl/" onclick="window.open(this.href);return false; hier zijn foto's tussen die je zeer zeker bekend tegen komen
http://www.sport7cars.com/nl/" onclick="window.open(this.href);return false; hier zijn foto's tussen die je zeer zeker bekend tegen komen
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Een witte heb ik gezien. Ene van bij mij opt werk heeft er ook eentje, int oranje.
Verhuur jij die bij u? Is dat goed te doen van prijs? wil dat ook wel eens doen
Verhuur jij die bij u? Is dat goed te doen van prijs? wil dat ook wel eens doen
-
- Quadrider
Ziet er echt mooi uit ja!
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
Het bedrijf is niet vond ons , wij helpen ook vaak mee wonen er zowat naast.
jha voor die prijs zeer zeker , wat verwacht je als je zoon auto huurt een uitgestippelden route van 4 uur lang die via navigatie en dan moet je al stevig door rijden , koffie en vla voor dat vertrokken word , en nog wat drinken als jullie terug zijn. en je rijd helemaal alleen , niemand van ons rijd mee om jullie te controleren , jullie rijden jullie eigen tempo.
jha voor die prijs zeer zeker , wat verwacht je als je zoon auto huurt een uitgestippelden route van 4 uur lang die via navigatie en dan moet je al stevig door rijden , koffie en vla voor dat vertrokken word , en nog wat drinken als jullie terug zijn. en je rijd helemaal alleen , niemand van ons rijd mee om jullie te controleren , jullie rijden jullie eigen tempo.
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Suzuki my way of life
zeer nice dan, ben op de site geweest, mooie autokes ook. Jammer dat ze zo duur zijn, die van bij mij opt werk had zijne voor 10000 euro. maar hoop werk aan. ford motor ligt erin, maar veel werk om alles inorde te hebben enzo.
Mooie quads daar Zal wel een mooi ritje geweest zijn ^^
We are the lucky ones !
heel tof, ik wil nog eens terug gaan, als ik met wat volk benjoentje62 schreef:Mooie quads daar Zal wel een mooi ritje geweest zijn ^^
ik kom terug mee
Maar dan blijf ik ook het volledige weekend
Maar dan blijf ik ook het volledige weekend