dommelsch schreef:niko voor je iemand zwart maakt moet je weten hoe het zit !!
Als een invoerder geen onderdelen op stock heeft kan een dealer moeilijk ze moeilijk maken , maar ja sommigen begrijpen dit niet
Voor ik iemand zwart maak moet er inderdaad het één en het ander gebeuren, ik zit zelf in de commerce dus doe dit ook niet graag, maar dit mocht wel eens gezegd worden. Als het goed is zal ik de eerste zijn om dit toe te geven, omgekeerd mag ook eens.
Eerst en vooral ben ik de eerste twee weken aan het lijntje gehouden dat hij alle mommenten klaar kon zijn, daarna was het "onderdeel" pas besteld.
Bij thuiskomst met de quad merkte ik trouwens nog het één en het ander wat niet door de beugel kan volgens mij, wat mij er toe aanzette om dit neer te zetten hier op het forum. De rechterhandkap(die ik nieuw liet plaatsen door hen) zaten krassen op, de rem die ik liet vermaken werkte evenveel als ervoor(niet veel dus) en de motor draaide stationair op zodanig weinig toeren dat ik zelf na 15min "opwarmen" nog stil viel...
Bovendien kreeg ik bij het vragen naar mijn quad verschillende smoesjes te horen van; mijn zoon zit in het buitenland waardoor we een achterstand hebben tot mijn vader licht in de kliniek....
Als ik even u berichten doorneem zie ik opmerkelijk veel het mail adres van stijn alsook de andere coordinaten van deforce promoten, wat natuurlijk ook veel verklaard.
Misschien waren dit wel een samenval van ongelukkige omstandigheden waardoor ik bij hen veel pech heb gehad, maar niets weerhoud een ander dan om er alsnog te gaan.
Ik wil niemand de grond in boren maar dit is nog altijd een forum waar iedereen zijn mening of mindere ervaring mag op posten. En zoals al meerder malen hier gepost breken we geen handelaren af, maar anderzijds kan niet weerhouden worden dat handelaren hier hun eigen in de hemel prijzen onder valse namen, wat dan ook weer niet fair is.