hallo, ik ben ricardo en trotse eigenaar van een Yamaha YFZ 450 SE 2008. ik ben al een tijdje aan het zoeken voor een nieuwe uitlaat voor mijn yfz. tot dat we een veilingsite (het failasiment van Jama engineering) van het merk laser allemaal uitlaat sierstukken tegen kwamen hier zaten ook motor uitlaaten bij en half fabrikaten hier heb ik mijn uitlaat van in eklaar gezet. nu is mijn vraag of dit wel oke is voor mijn quad omdat de vorige eigenaar zonder demper heeft gereden en toen de zuiger verbrand is. niet dat dit weer gaat gebeuren.
hierbij wat foto's van de uitlaat.
dit is de buiten kant.
de binnekant.
de binneste buis.
de pakking die om de buis heen zit.
deze uitlaat is helemaal gemaakt van originele laser uitlaat onderdelen.
al vast bedankt.
Ride onn
zelfbouw uitlaat goed of niet goed?
-
- Toeschouwer
zelfbouw uitlaat goed of niet goed?
Laatst gewijzigd door offroadingNL op di 23 apr, 2013 15:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: zelfbouw uitlaat goed of niet goed?
hallo,
daar is nix mis mee hoor kun je
zo gebruiken ik heb zelf ook een
demper van een motor eronder is na-\genoeg hetzelfde alleen
ander dempings materiaal
gegroet
ander dempings materiaal
gegroet
zonder geluk komde nerges
tgb target dakar nr. 7
tgb target dakar nr. 7
-
- Toeschouwer
okey, bedankt,nelistgb schreef:hallo,
ander dempings materiaal
gegroet
deze gaan we er dus onder bouwen nog een paar kleine aanpassingen en we kunnen de buurt weer blij maken
ride onn
Waar je wel op moet letten is het aantal cc waarvoor die uitlaat gemaakt is.
Als ik me niet vergis is het niet zo gezond als je bv een uitlaat van een 900cc op een 450cc zet.
Als ik me niet vergis is het niet zo gezond als je bv een uitlaat van een 900cc op een 450cc zet.
Yamaha YFZ480Build in progress
-
- Toeschouwer
ja daar zat ik ook al over na te denken ik denk dat ik er nog iets van een wokkel of zo in maak maar er moet nog iets in want ik vind um zo niet zo mooi lopen. (hij klinkt een beetje moe) LOL maar het geluidje is mooi. maar toch bedankt dat je het nog even aan tipt-Laurens- schreef:Waar je wel op moet letten is het aantal cc waarvoor die uitlaat gemaakt is.
-
- Quad Expert
Meer geeft niet, betekend dat die meer lucht kwijt kan.... minder word slechter want dan kan zijn lucht-Laurens- schreef:Waar je wel op moet letten is het aantal cc waarvoor die uitlaat gemaakt is.
niet kwijt. Alleen verschil tussen 1 en paar cilinders dempen kan wat in zitten, maar demper is demper...
als het werkt is het goed. Denk zelfs dat die demper beter is als standaard, maar groter als nodig.
No Can't Do!