Zag een leuke LTZ 400 staan, echter als ik het kenteken nacheck, dan is de quad naam een Dresel MCT S4. Iemand een idee wat dit in houd? Heb al gegoogled en kom bij een duitse firma uit. Betreft dit een imitatie van de LTZ, of is dit wel degelijk een LTZ?
Ok, dan weet ik dat. Bedankt voor je reactie. Echter deze quad gaat niet door. Frame blijkt iets krom te zijn. Jammer, jammer, en nog eens jammer. Ben quadloos, en wil snel een betrouwbaar beestje hebben. budget rond de 3000 euro. Moet lukken toch?
De eigenaar vertelde het mij. Maar normaal kin je het zelf merken als de banden allemaal recht staan. En de quad trekt toch in het stuur. En anders een zand pad. Rustig de quad rechtuit rijden. Dan kijken hoe de sporen lopen. Gr
giofonix schreef:Zag een leuke LTZ 400 staan, echter als ik het kenteken nacheck, dan is de quad naam een Dresel MCT S4. Iemand een idee wat dit in houd? Heb al gegoogled en kom bij een duitse firma uit. Betreft dit een imitatie van de LTZ, of is dit wel degelijk een LTZ?
Ik had deze quad ook bijna gekocht.
Ik was alleen net te laat (er was net iemand voor mij) .
Erg spijtig, ik kon de quad voor €2600,- mee nemen de quad komt uit 2009 dus deze is rond de €5000,- waard.
Het enigste dat krom was (volgens mij dan) is het wiel rechts voor verticaal iets gebogen (bijna niet te zien).
Dit is dan toch niet echt een probleem of wordt dit dan een dure reparatie?
Tsja, wiel krom. die gast zei mij dat de wielen juist recht waren. En dat het in het frame zat. Er zaten crossbanden met wielen bij. Dus, even verwisselen en het probleem zou opgelost moeten zijn. Maar ik denk dat er wel meer aan de hand was. Omdat hij mij vertelde dat het in het frame zat. En dan vraag ik mij gelijk af. Waarom als dit een wiel is, en de eigenaar verteld mij zelf handig te zijn. Hij hem voor zo`n bedrag weg doet. En mij verteld dat het in het frame zit? Beetje vreemd toch?
giofonix schreef:Tsja, wiel krom. die gast zei mij dat de wielen juist recht waren. En dat het in het frame zat. Er zaten crossbanden met wielen bij. Dus, even verwisselen en het probleem zou opgelost moeten zijn. Maar ik denk dat er wel meer aan de hand was. Omdat hij mij vertelde dat het in het frame zat. En dan vraag ik mij gelijk af. Waarom als dit een wiel is, en de eigenaar verteld mij zelf handig te zijn. Hij hem voor zo`n bedrag weg doet. En mij verteld dat het in het frame zit? Beetje vreemd toch?
Ik had wat foto's doorgestuurd gekregen en daar was goed te zien dat alleen het wiel scheef zat.
Maar volgen mij was er aan het frame niets aan de hand anders zouden de a armen ook helemaal krom moeten zijn en dat was niet zo.
Volgens mij was het makkelijk te verhelpen.
Dan baal ik nu dat ik niet ben wezen kijken pffff. Zie nu een kawasaki bj 2004 staan. Is dat wat? Zelfde als de ltz, maar lees hier op het forum over een aantal frame problemen, en problemen met koelvloeistof? Of was dat al verholpen vanaf bj 2004? Of is dit gewoon een beetje bangmakerij?
giofonix schreef:Dan baal ik nu dat ik niet ben wezen kijken pffff. Zie nu een kawasaki bj 2004 staan. Is dat wat? Zelfde als de ltz, maar lees hier op het forum over een aantal frame problemen, en problemen met koelvloeistof? Of was dat al verholpen vanaf bj 2004? Of is dit gewoon een beetje bangmakerij?
Volgens mij is dat precies het zelfde model als de ltz die nu nog wordt gemaakt alleen andere kappen en andere veringen.
Maar ik weet het ook niet zeker.
Dat was met een magnesium kop. dat had de 05 dacht ik ook nog ?? maar als je goeien kwaliteit er in gooit en oplet dat je de juiste hebt met de goeien spullen er in wat service manuel zegt wat kan dan veel mis gaan ??
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
giofonix schreef:Dan baal ik nu dat ik niet ben wezen kijken pffff. Zie nu een kawasaki bj 2004 staan. Is dat wat? Zelfde als de ltz, maar lees hier op het forum over een aantal frame problemen, en problemen met koelvloeistof? Of was dat al verholpen vanaf bj 2004? Of is dit gewoon een beetje bangmakerij?
Er zijn er op het forum veel met een ltz400 daarom zul je ook meer berichten met problemen zien dan met een kawa of honda
Er zijn er op het forum veel met een ltz400 daarom zul je ook meer berichten met problemen zien dan met een kawa of honda
Daar heb je zeker gelijk in.
De Ltz 400 is echt een fijne goede quad en zeer betrouwbaar.