Yamaha Breeze 125 krijgt geen benzine..

Nieuw op het forum? Stel jezelf (en je quad) hier even voor.
Plaats reactie
QuadTeamUlrum
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

Yamaha Breeze 125 krijgt geen benzine..

Bericht door QuadTeamUlrum »

goeiedag, ik heb hier met mijn yamaha breeze een porbleempje.. hij deed van t winter steeds al moeilijk met starten,, maar naar lang starten sprong ie toch aan.. toen et weer warmer werd starte hij al beter en ben ik ermee naar mijn werk gereden, toen ik savonds weer richting huis wou, wou hij echter nooit een x meer starten, naja wel starten maar niet lopen.. nou heb ik er met paar vrienden even naar gekeken en de carborateur helemaal schoon gemaakt en heb een nieuwe bouchie erin gezet.. maar hij krijgt geen benzine zijn we achter gekomen.. de vlotterkamer zit wel vol maar de benzine loopt niet het blok in....

wij weten het niet meer!

wie weet wat dit kan weze en hoe moet ik et verhelpen!????...

of zou ik een nieuwe carborateur moeten kopenn.. (liever niet natuurlijk)

Groeten Tuma,
Quad Team Ulrum
http://www.quadteamulrum.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Quad Team Ulrum.. da's pas mooi!!

www.quadteamulrum.nl
boelie
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Re: Yamaha Breeze 125 krijgt geen benzine..

Bericht door boelie »

welkom.
ik weet niet of je heel de carburateur uit elkaar heb gehad?
zit je spoeier niet verstopt?
loopt je vlotterbak over?
scheur in je spruitstuk?(valse lucht start ie ook niet zo lekker en draait ie ook niet lekker)
shoke nagezien?

je webpagina werkt niet kerel
http://www.quadforumbenelux.com/garage_vehicle.php?mode=view_own_vehicle&CID=1309
QuadTeamUlrum
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

ja ik weet dat je site niet werkt... de domeinnaam moet er nog ff op.. maar kijk anders maaar op http://www.quadteamulrum.hyves.nl" onclick="window.open(this.href);return false; :D

en ik was eer zelf niet bij maar hij zei dat ie hem HELEMAAAL schoon had gemaakt! en de sproeiers zijn ook schoon! heb ze net nog gecontroleerd.. en in die rubber achter de carborateur die naar de luchtfilter toe gaat zit wel een klein gaatje bovenop maar hij deed het voor tijd ook gewoon daarmee.. hij zuigt et zegmaar niet aan... en de shoke is ook goedd! maar hij krijgt gewoon helemaal NIKS! hebbe ook al geprobeerd met beetje benzine in blok gooien.. toen deed ie 1 slag en was et ook weer over..

Groet!

www.quadteamulrum.nl
boelie
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door boelie »

je moet eens je luchtfilterbak + die slang naar je carburateur loshalen.
je probeert m te starten met je handpalm tegen de inlaat van de carb.
als je hand nat wordt krijgt ie wel gewoon zn benzine, maar dan waarschijnlijk teveel denk k.
is je bougie nat als je hem probeert te starten? zo ja teveel benzine. of geen goede vonk.

Als quad team moet er toch wel iemand verstand van hebben? :lol:
http://www.quadforumbenelux.com/garage_vehicle.php?mode=view_own_vehicle&CID=1309
QuadTeamUlrum
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

die heb ik er al af en hand ook erop gehad!.. en werd niet nat! heb de bougie wel nat gehad.. maar toen deed ie maar 1 slag hij zuigt em niet aan.... hij vonkt als een grote mongool dus daar ligt et ook niet aan en hij is verder ook goed afgesteld.. alleen de benzine wil niet komen.. :?

en nee jongens hebbe daar geen verstand van.. dat wat we weten hebbe we al geprobeerd maar et word niks! :verymad:

www.quadteamulrum.nl
Plaats reactie