LTZ Gaat moeilijk in neutraal
Hey,
Ik heb een suzuki ltz 400 met een 2400 km ongeveer,
Nu krijg ik hem moeilijk in Neutraal,
In eerste dan naar neutraal gaat hij meestal direct over in 2de en van 2de ook direct naar 1ste krijg de N niet goed te pakken.
Aan wat zou dit kunnen liggen + is het schadelijk en moet hij dringend binnen of kan ik zo nog wel verder?
Andere vitessen doen het wel goed en is een 800km geleden op onderhoud geweest, om de 1500km onderhoud is goed dacht ik of te snel ?
Als ik hem op 'stal' zet laat ik hem in 1ste staan is dit goed of beter gewoon in zen neutraal?
Groeten en alvast bedankt
Ik heb een suzuki ltz 400 met een 2400 km ongeveer,
Nu krijg ik hem moeilijk in Neutraal,
In eerste dan naar neutraal gaat hij meestal direct over in 2de en van 2de ook direct naar 1ste krijg de N niet goed te pakken.
Aan wat zou dit kunnen liggen + is het schadelijk en moet hij dringend binnen of kan ik zo nog wel verder?
Andere vitessen doen het wel goed en is een 800km geleden op onderhoud geweest, om de 1500km onderhoud is goed dacht ik of te snel ?
Als ik hem op 'stal' zet laat ik hem in 1ste staan is dit goed of beter gewoon in zen neutraal?
Groeten en alvast bedankt
Re: LTZ Gaat moeilijk in neutraal
Begrijp me niet verkeerd maar ligt het niet aan de bestuurder?
In z'n 1 'op stal' zetten kan geen kwaad
In z'n 1 'op stal' zetten kan geen kwaad
Hoezo aan bestuurder?
Heb hiervoor nooit problemen mee gehad dus wat zou er dan mis kunnen zijn?
Je mag het natuurlijk dan altijd eens komen voordoen hoe het wel moet dan
Groeten
Heb hiervoor nooit problemen mee gehad dus wat zou er dan mis kunnen zijn?
Je mag het natuurlijk dan altijd eens komen voordoen hoe het wel moet dan
Groeten
Ik heb hetzelfde probleem. Krijg hem rijdend wel makkelijk in de vrij maar zo gauw ik stil ga word het moeilijk. Vroeg me af of mijn koppling misschien versleten is
HONDA the dream of power
- yamahakoppel
- Quad GOD

bij mijn warrior moet ik kort even gas geven met de koppeling in en dan tik ik hem in neutraal
neutraal in bij elke quad wel effen wennen is ook tussen 1 en 2 in is een kortere beweging dan als je gewoon schakelt trek je hem te hoog is het de 2de ik ga ook altijd van 1 naar neutraal van zijn 2 vind ik het moeilijker
neutraal in bij elke quad wel effen wennen is ook tussen 1 en 2 in is een kortere beweging dan als je gewoon schakelt trek je hem te hoog is het de 2de ik ga ook altijd van 1 naar neutraal van zijn 2 vind ik het moeilijker
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Mja ma ik vind het raar dat ik ervoor geen last van had het ging echt zo soepel en zo ineens lastig,
Weird maar goed dat ik er al alleen geen last van hebt, hij springt van 1ste direct in 2de en die N vastkrijgen is echt moeilijk.
Groeten
Weird maar goed dat ik er al alleen geen last van hebt, hij springt van 1ste direct in 2de en die N vastkrijgen is echt moeilijk.
Groeten
Excuses! Ik dacht dat je de quad misschien pas had of dat je nog maar pas schakelde
Schakelt hij voor de rest nog steeds normaal? En zit er nog genoeg olie in?
Schakelt hij voor de rest nog steeds normaal? En zit er nog genoeg olie in?
Ik doe het vaak met mijn handen, heb je tog wat beter gevoel erbij. Vervelwnd is het wel.
HONDA the dream of power
Ja alle andere gaan soepel en was een 700km ervoor op onderhoud geweest.
al vertrouwde ik die man niet waar hij binnen gegaan is,
ging zeker klaar zijn komt er toe heb je nog een kwartiertje zag ik hem snel lopen met motorolie,
moest hij er nog aan beginnen ma zo kun je toch volgens mij geen onderhoud doen + geen mooi beeld naar de klant toe.
Ma goed eens kijken dit weekend of erger wordt anders naar deliege quad (deze was ene die in motos doet)
Groeten en np excuses aanvaard
al vertrouwde ik die man niet waar hij binnen gegaan is,
ging zeker klaar zijn komt er toe heb je nog een kwartiertje zag ik hem snel lopen met motorolie,
moest hij er nog aan beginnen ma zo kun je toch volgens mij geen onderhoud doen + geen mooi beeld naar de klant toe.
Ma goed eens kijken dit weekend of erger wordt anders naar deliege quad (deze was ene die in motos doet)
Groeten en np excuses aanvaard
Oja nog vraagske ik heb totaal geen verstand van motors maar kun je olie pijl dan nakijken van koppeling?
En waar zou dit dan ongeveer zitten?
Groeten
En waar zou dit dan ongeveer zitten?
Groeten
Al bekend waarom hij slecht in neutraal gaat? Of een oplossing?
HONDA the dream of power
Was dit ook al voor hij een beurt had gekregen ?
Als het niet zo is zou hij een andere viscositeit van olie kunnen hebben gebruikt. Bij de meeste 4T quads en motoren worden de bak tanden gesmeerd door de motorolie.
Als het niet zo is zou hij een andere viscositeit van olie kunnen hebben gebruikt. Bij de meeste 4T quads en motoren worden de bak tanden gesmeerd door de motorolie.
Its better to burn out then to fade away
About Valves:
A little loose is better then a little tight,unlike women
These valve get tighter the more you use them,again unlike women
About Valves:
A little loose is better then a little tight,unlike women
These valve get tighter the more you use them,again unlike women
hij kreeg het een 400km na onder houd.
Maar wat ik nu opmerk is als hij koud staat gaat hij perfect in neutraal bij warm springt hij over
is raar niet? Schakelen gaat perfect?
Groeten
Maar wat ik nu opmerk is als hij koud staat gaat hij perfect in neutraal bij warm springt hij over
is raar niet? Schakelen gaat perfect?
Groeten
Bij men eerste blaster had ik dit ook...Bij men banshee niet, en bij die oude blaster van 14 jaar oud ook niet
Kameraad had het bij zen honda...Geen idee hoe het komt, maar meerderen hebben er last van precies.
Kameraad had het bij zen honda...Geen idee hoe het komt, maar meerderen hebben er last van precies.
Mja dan moet hij binnen en maar nieuwe boel erin.
Weet niet wat dat allemaal is ken er namelijk niks van?
En is het duur voor nieuwe koppeling dan?
(alle mss kunnen ze dat nog oplossen)
Groeten
Weet niet wat dat allemaal is ken er namelijk niks van?
En is het duur voor nieuwe koppeling dan?
(alle mss kunnen ze dat nog oplossen)
Groeten