Mag dicht, is verkocht...
Re: banshee *Flat-tracker* + blasterke p21 :-)
Is inderdaad een klein uitzicht als ge hem vergelijkt... ik ben 1m82 en zit er goed op.. veel groter moet ge wel nie zijn
Voor wat te crossen vind ik dat fijn, omdat ge letterlijk ermee doet wat ge wilt eh
Voor wat te crossen vind ik dat fijn, omdat ge letterlijk ermee doet wat ge wilt eh
-
- Quad Master
Wij hebben nog nen yamaha breeze staan , wordt 1x mee gereden ofzo per jaar...
Moestek die nu kunnen verkopen en ietske bijleggen voor blaster zou da wel wijs zijn voor mee rond te crossen
Moestek die nu kunnen verkopen en ietske bijleggen voor blaster zou da wel wijs zijn voor mee rond te crossen
09' Monsterfied GreenMachine™ with some GoFast Stuff
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen
ben ook 1m81 geen probleem mee
Je hebt zowat een van de dikste KFX'en staan die ik ooit gezien heb, en dan zou je een Blaster kopen? Gek!Belgian Pro schreef:Wij hebben nog nen yamaha breeze staan , wordt 1x mee gereden ofzo per jaar...
Yamaha YFZ480Build in progress
-
- Quad Master
Tja, het is maar een idee... iets om de verveling tegen te gaan de komende zomervakantie (projectje)
Maar nu terug back on topic
Maar nu terug back on topic
09' Monsterfied GreenMachine™ with some GoFast Stuff
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen
Inderdaad! Zijn je Blaster en Banshee nu beide ingeschreven?
Ik heb die blaster ook maar gekocht voor een project/cross/verkoop..
Anders moet ik in ons huis vanalles doen waar ik geen zin in heb Ik zit veel liever in men garage!!
@Laurens: alleen de blaster is verzekerd voor de moment, dan kan ik toch op iets rijden! Ben nog aant wachten op
stationaire sproeiers en nerfbars voor de banshee
Anders moet ik in ons huis vanalles doen waar ik geen zin in heb Ik zit veel liever in men garage!!
@Laurens: alleen de blaster is verzekerd voor de moment, dan kan ik toch op iets rijden! Ben nog aant wachten op
stationaire sproeiers en nerfbars voor de banshee
Oh, ben je nog lang van plan de Banshee in de garage te laten staan? Sproeiers kan je toch gewoon in de motorzaak kopen, en je kan ook zonder nerfs rijden
Sproeiers hadden ze niet liggen, had beter wa verder rondgereden
Nerfbars heb ik hier wel liggen, maar heb er besteld van een andere quad Van welke blijft nog ff een verassing Ik wil hem pas uithalen als hij volledig, of toch zo goed als klaar is
Nerfbars heb ik hier wel liggen, maar heb er besteld van een andere quad Van welke blijft nog ff een verassing Ik wil hem pas uithalen als hij volledig, of toch zo goed als klaar is
Ik gok op volledige nerfbars, met heelguard
Hoe zit het ondertussen met de Banshee en de Blaster?
Heb men sproeiers nog altijd niet binnen, ben naar een paar andere winkels geweest, allemaal op bestelling...
Ik word er stil aan ambetant van eigenlijk...
Tja die blaster, Die moet ff wachten... Kben ook nog aan een Austin Mini bezig, die ff voorrang heeft
Ik word er stil aan ambetant van eigenlijk...
Tja die blaster, Die moet ff wachten... Kben ook nog aan een Austin Mini bezig, die ff voorrang heeft
-
- Pro Quadrider
welke sproeiers moet je hebben ?ik kan ze zo halen voor je heb je ze woensdag in huis
stationaire sproeiers. 2x 27,5 en 2x 30
Van mikuni...
Hier in BE een probleem voor de winkels veronderstel ik, tis allemaal geen probleem, als ge het dan besteld duurt het een maand ineens, of langer...Nu weet ik ook onmiddelijk waarom ik altijd op ebay bestelde...
@ bonzaiking, als ge dat zou kunnen/willen doen... Wat gaat dat kosten, dan laat ik iets weten!
Van mikuni...
Hier in BE een probleem voor de winkels veronderstel ik, tis allemaal geen probleem, als ge het dan besteld duurt het een maand ineens, of langer...Nu weet ik ook onmiddelijk waarom ik altijd op ebay bestelde...
@ bonzaiking, als ge dat zou kunnen/willen doen... Wat gaat dat kosten, dan laat ik iets weten!
-
- Pro Quadrider
van keihin heb ik ze zo liggen maar daar heb jij niks aan ik ga maandag eerst even bellen