geduwd noem ik datRalph schreef:In ATV Magazine staat een 400EX waar een Honda XR650 blok in is gebouwd.
Tips winter rebuild
Ja mag wel eens komen stilletjes aan
Maar ik ben er nog altijd van overtuigd dat als ik een motor vind tegen een goed prijsje dit wel het proberen waardt is...
Er zal toch niet zooo veel aangepast moeten worden voor een 450 blok, dat helemaal niet groter is dan het 400 motorblokje dat er nu in zit ?
Maar ik ben er nog altijd van overtuigd dat als ik een motor vind tegen een goed prijsje dit wel het proberen waardt is...
Er zal toch niet zooo veel aangepast moeten worden voor een 450 blok, dat helemaal niet groter is dan het 400 motorblokje dat er nu in zit ?
Alles staat op www.exriders.com , incl foto's en wat je moet veranderen, check daar even, is echt de moeite waard!Mika schreef:Ja mag wel eens komen stilletjes aan
Laatst gewijzigd door Teunie op ma 16 aug, 2004 20:53, 2 keer totaal gewijzigd.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
- Easy Quadrider
Link werkt niet bij mijTeunie schreef:Alles staat op www.exriders.com, incl foto's en wat je moet veranderen, check daar even, is echt de moeite waard!Mika schreef:Ja mag wel eens komen stilletjes aan
1,5 jaar warior gereden
1,5 jaar quadloos
nu RAPTOR 700, a dream come true
1,5 jaar quadloos
nu RAPTOR 700, a dream come true
- Yamaster
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Waarom geen 2T blok? Zit toch wat meer power in denk ik.
Bv. een honda CR500R blok ofzo.
een cr500 crosser vindt je voor een 2300 €
misschien kan deze link van pas komen http://www.eastcoastatv.com/motors.htm
Bv. een honda CR500R blok ofzo.
een cr500 crosser vindt je voor een 2300 €
misschien kan deze link van pas komen http://www.eastcoastatv.com/motors.htm
!Project YFZ 500 2t!
==> www.bojar-racing.be <==
==> www.bojar-racing.be <==
Twee takt heb ik liever niet...
Ga geen duizend(en) euro's uit geven om nadien nog niet het beste van het beste te hebben
Jammer dat m'n hotmail account af en toe wat raar doet, anders had ik al eens naar wat bedrijven gemaild
Maar ja, we hebben nog tijd ! Eerst nog vollop rijden met de quad zoals hij nu is
Ga geen duizend(en) euro's uit geven om nadien nog niet het beste van het beste te hebben
Jammer dat m'n hotmail account af en toe wat raar doet, anders had ik al eens naar wat bedrijven gemaild
Maar ja, we hebben nog tijd ! Eerst nog vollop rijden met de quad zoals hij nu is
beter heel laat dan helemaal nooit,het adres voor het poedercoaten:
Decreemer
bleekveldstraat 34
overpelt
011-663141
succes,
bart
Decreemer
bleekveldstraat 34
overpelt
011-663141
succes,
bart
www.kicker.nl
car audio power
car audio power
- dick visser
- Toeschouwer
-
- Quad Expert
- Contacteer:
bij metalclean in hofstade(bij aalst) is het 150€ all in (zandstralen, 3coatlagen+laklaag) voor een inoxkleur. Heb prijsgevraagd voor een warrior kader. Waarom geen wr426,wr400,yz400f,yz450f??? die 426 blokken moet je al vrij goedkoop kunnen vinden, 400 ook, de 450 is natuurlijk een must. Kan altijd eens naar sdsracing bellen voor info, heeft mischien zelf complete blokken liggen (02/582 13 13) of zegt yamaha jou niks?
greetz
greetz