crosskledij

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
wheeman
Toeschouwer
Toeschouwer

crosskledij

Bericht door wheeman »

ik ben op zoek naar een winkel waar ze crosskledij verkopen in de buurt van maldegem.
Ik wil geen crosskledij via een internetwinkel bestellen.
Ik ben al in zelzate en eeklo geweest, maar daar was er bijna niets op voorraad (is dan ook meer internetwinkel)
Ik denk dat reytec uit paal wel wat voorraad heeft, maar dit is toch al 1,5h rijden enkel.
kfx700
Toeschouwer
Toeschouwer

Re: crosskledij

Bericht door kfx700 »

bakens in sint pauwels
Proevoquad
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Proevoquad »

reytec heeft veel ja,is wel de moeite is om tot daar te gaan,maar als je kan wachten tot eind van het jaar kan je het voor veel goedkoper kopen.
#27 Fre
giofonix
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door giofonix »

denk dat elke motorzaak wel crosskleding verkoopt. Dus de dicht bijzijnde motorzaak binnenlopen 8)
Yamaha Raptor 350R Spec.
racemini
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door racemini »

wheeman schreef:ik ben op zoek naar een winkel waar ze crosskledij verkopen in de buurt van maldegem.
Ik ben al in zelzate en eeklo geweest, maar daar was er bijna niets op voorraad (is dan ook meer internetwinkel)
Ik denk dat reytec uit paal wel wat voorraad heeft, maar dit is toch al 1,5h rijden enkel.
wij gaan veel naar frankrijk, over rijsel, der zijn daar verschillende winkels bijeen en ze hebben alles en veel op voorraad.
mvg
racemini
Scrambler500
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Scrambler500 »

Anders moet ge ne keer naar RAD gaan. De dichtsbijzijnde is in het industriepark van Drongen (9031). Daar verkopen ze heel veel. Je kan alvast een kijkje nemen op http://www.rad.be
Quadrijden geeft mij een gevoel van vrijheid en genieten...
RonaldTD
Quadrider
Quadrider

Bericht door RonaldTD »

wheeman schreef:ik ben op zoek naar een winkel waar ze crosskledij verkopen in de buurt van maldegem.
Zoals je aangeeft ben je al ergens een poos onderweg eer je een beetje een winkel hebt met leuke spullen. Ikzelf heb wel via internet besteld en was er zeer tevreden over. Ligt er natuurlijk aan wat je wil kopen. Laarzen heb ik wel met passen gekocht, maar de kleding etc heb ik via http://www.enduro-store.de" onclick="window.open(this.href);return false; gekocht. Deze hebben vaak leuke acties voor combo's of brillen.
HondaTRX450r
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door HondaTRX450r »

Ik ben ook opzoek naar nieuwe crosskleding de mijne worden te klein :p

Wil een pak van FLY racing hebben maar waar verkopen ze dit merk ergens in Noord Brabant?

Via internet ben ik niet zo van, dadelijk past het niet fso zou zonde zijn
#5 Honda 450R

Youtube Kanaal: http://www.youtube.com/user/HondaRacingHolland/videos
Beemer118
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Beemer118 »

Hey,

Van Maldehem naar Terneuzen das niet ver, MOTOR TOTAAL Polenweg 1a Terneuzen

Grtjs
Plaats reactie