quad start niet meer help?

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
giofonix
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Re: quad start niet meer help?

Bericht door giofonix »

domme vraag, maar heb je wel de juiste benzine getankt? Een foutje is namelijk snel gemaakt.
Yamaha Raptor 350R Spec.
TheQuadBoy
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Re: quad start niet meer help?

Bericht door TheQuadBoy »

wolfram schreef:Een vriend is gekomen..(het lag niet aan de opening tussen de cilinder en de uitlaat , want die was volledig dicht) we kregen hem niet in werking door kickstart, maar wel in gang duwen, dan werkt hij wel, het was wel anders.. het rijden... heb er even mee gereden. hij trok niet op zoals het moest.. Mijn maat zei: dat er wss een segmentje in de cilinder los was ofzo, hij dacht de zuigerveer.. toen zei hij mij dat dat toch wel een dure herstelling was, want ze' moesten heel de motor uit elkaar halen.. kan iemand mij daar meer oververtellen.. of weet er iemand die aan quads werkt (achteruure) in de regio west-vlaanderen ..groot kortrijk.. of een garage die niet te duur is want ben maar een student. en het is niet zo dat ik mij een dure garagist kan veroorloven voor het moment..dank bij voorbaat.
Ik zou anders de compressie in de cilinders gaan meten. Mogelijk dat ie geen goede druk opbouwt (door bv. versleten zuigerveren?) Zou me dus ook niks verbazen dat wanneer je gas houdt, dat ie dan nog redelijk druk kan opbouwen waardoor ie dan wel rijd, maar wanneer je gas loslaat, dat ie dan dus geen druk meer opbouwt en dus uitvalt.
Plaats reactie