Jumper2110* new lights!*
Re: Jumper2110 LTZ 400 *UPDATE p 23!!*
Ik heb mijn standaard as ook KROM gereden met spoorverbreders. Heb nu een RPM as.
HONDA the dream of power
- jumper2110
- Quadracer
Hopen dat ik daarvan gespaard blijf
Bedankt voor de toffe reacties mannen!
Bedankt voor de toffe reacties mannen!
- jumper2110
- Quadracer
Ik wilde daarnet een ritje gaan maken, start de quad, rij achteruit en toen ik naar 1e schakelde om vooruit te rijden PATS niets meer.. Krijg hem niet meer gestart.. Ik zou niet weten waar het aan scheelt, het enige wat ik opmerk is dat hij hier precies zo een klikgeluidje maakt.. Ik dacht dat er mss een zekering was gesprongen, maar die ziet er toch nog goed uit..
Op deze foto zie je waar hij die "klik"geluidjes maakt als ik probeer te starten (daar bij het groene kapje dus)..
Iemand met een goed idee?
Op deze foto zie je waar hij die "klik"geluidjes maakt als ik probeer te starten (daar bij het groene kapje dus)..
Iemand met een goed idee?
Re: Jumper2110 LTZ 400 *START NIET MEER!!*
dus als je probeert te starten hoor je hem knetteren, bij mij was de accu dood, misschien daar een mee beginnen.
- jumper2110
- Quadracer
Jumper2110 LTZ 400 *START NIET MEER!!*
Jep idd.. Ja daar had ik ook al aan gedacht, maar hij startte eerst wel gewoon, dus ik dacht dat het dan toch niet aan de batterij kon liggen..
Ik zal er eens naar kijken
Ik zal er eens naar kijken
vonkt hij, krijgt hij benzine, is alles goed aangesloten, zeker dat de zekeringen 100% zijn ??
1) raptor 350 05 (verkocht)
2) raptor 350 05 (verkocht)
3) yfz 450 08 (verkocht)
4) yfz 450 09 se (verkocht !! )
5) banshee (weg )
6) blaster (verkocht)
7) trx 450 05 (verkocht)
8 ) yfz 450 05 (verkocht)
9) DS 450 xmx '08
10) r700 '12
2) raptor 350 05 (verkocht)
3) yfz 450 08 (verkocht)
4) yfz 450 09 se (verkocht !! )
5) banshee (weg )
6) blaster (verkocht)
7) trx 450 05 (verkocht)
8 ) yfz 450 05 (verkocht)
9) DS 450 xmx '08
10) r700 '12
-
- Quadrider
Dan is het een van die electronische blokjes die daar inzitten meen ik.
- yamahakoppel
- Quad GOD
dat blokje met groen kapje is uw start relais als deze gewoon klikt als je probeert te starten kan het zijn
- dat je batterij plat of slecht is meet even hoeveel volt je hebt op je batterij
- dat je slecht contact hebt aan uw aansluitingen van de startrelais controleer dit even ik had onlangs dat 1 kabel los zat. maak desnoods de bevestigings bouten even los zodat je uw kabel wat kunt bewegen zo schuur je het wat zuiver of verwijder even de moeren volledig en maak het met stalen borstel zuiver let wel op 1 van die kabels komt rechtstreeks van uw batterij ziet dat je geen kortsluiting maakt daarom mischiens gewoon even moeren lossen zodat je de kabel kunt bewegen minste kans om stukken te maken
-kan ook zijn dat je start relais slecht is kijk ook even die 20A zekering te goei na verwijder ze even en zet ze terug zo schuur je ook het eventuele vuil weg
- als dit alles niks opleverd kijk dan aan je startmoter de kabel even na
- dat je batterij plat of slecht is meet even hoeveel volt je hebt op je batterij
- dat je slecht contact hebt aan uw aansluitingen van de startrelais controleer dit even ik had onlangs dat 1 kabel los zat. maak desnoods de bevestigings bouten even los zodat je uw kabel wat kunt bewegen zo schuur je het wat zuiver of verwijder even de moeren volledig en maak het met stalen borstel zuiver let wel op 1 van die kabels komt rechtstreeks van uw batterij ziet dat je geen kortsluiting maakt daarom mischiens gewoon even moeren lossen zodat je de kabel kunt bewegen minste kans om stukken te maken
-kan ook zijn dat je start relais slecht is kijk ook even die 20A zekering te goei na verwijder ze even en zet ze terug zo schuur je ook het eventuele vuil weg
- als dit alles niks opleverd kijk dan aan je startmoter de kabel even na
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
en voor de zekerheid
het is de zekering onder het groene kapje
die andere wat je nu ziet is de reserve zekering
het is de zekering onder het groene kapje
die andere wat je nu ziet is de reserve zekering
suzuki ltz 400 special edition
- yamahakoppel
- Quad GOD
oei wist niet dat dat een reserve zekering was ben een yamaha man
Groetjes Kris
- jumper2110
- Quadracer
Jumper2110 LTZ 400 *START NIET MEER!!*
Haha wist ik ook niet
Bedankt voor de uitleg allemaal,hij werkt weer M'n vader kwam thuis en ik vertelde het probleem, hij zei " bij de auto moet je in zo'n geval is proberen te starten in 2e, probeer dat hier ook is."
Ik dus geprobeerd, quad in 2e gezet en starten en hij was vertrokken!
Ben dan ff 20 km gaan rijden en nix meer gemerkt.. Vreemde zaak
Bedankt voor de uitleg allemaal,hij werkt weer M'n vader kwam thuis en ik vertelde het probleem, hij zei " bij de auto moet je in zo'n geval is proberen te starten in 2e, probeer dat hier ook is."
Ik dus geprobeerd, quad in 2e gezet en starten en hij was vertrokken!
Ben dan ff 20 km gaan rijden en nix meer gemerkt.. Vreemde zaak
-
- Quadracer
@Yamahakoppel: bij een yamaha gooien we de reservezekeringen zeker gewoon in het bakske?
@Jumper: heeft hij daar ook een verklaring voor? want daar ben ik toch wel erg benieuwd naar...
Of bedoel je starten door hem aan te duwen? Aanduwen in 2de ken ik ook als regel, maar wat is het verschil dan bij 'elektrisch' starten?
-Als je hem hebt aangeduwd in 2de en even gereden hebt was het waarschijnlijk toch gewoon de batterij die net iets te plat was, en heeft die onder het rijden terug kunnen bijladen
@Jumper: heeft hij daar ook een verklaring voor? want daar ben ik toch wel erg benieuwd naar...
Of bedoel je starten door hem aan te duwen? Aanduwen in 2de ken ik ook als regel, maar wat is het verschil dan bij 'elektrisch' starten?
-Als je hem hebt aangeduwd in 2de en even gereden hebt was het waarschijnlijk toch gewoon de batterij die net iets te plat was, en heeft die onder het rijden terug kunnen bijladen
Yamaha Raptor 660R!
- jumper2110
- Quadracer
Nee ik heb em niet aangeduwd, gewoon contact aangezet, in 2e gezet, en dan gestart..
-
- Quad Master
Re: Jumper2110 LTZ 400 *start weer terug :p *
Die suzuki naaidozen he...
09' Monsterfied GreenMachine™ with some GoFast Stuff
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen
- jumper2110
- Quadracer
Re: Jumper2110 LTZ 400 *start weer terug :p *
Ela ela gij met uwe prullekawa