Nu kijk ik al een aantal dagen continue marktplaats door op zoek naar geen goedkope redelijke quad.
Nu lijkt mij zon loncin wel wat, maar het aanbod is te klein waardoor ik wil uitwijken naar een goedkope bashan 200/250 cc.
Echter lees ik overal negativiteit hierover, echter gaat niemand erop in.
Nu wil ik graag weten:
Wat is er zo slecht aan?
Ik ben bekend met chinese scootertjes, de ene is de ander niet. De ene rijdt probleemloos, de ander heeft continue kuren.
Wat kan ik echter verwachten van zo'n bashan? Ik vind nergens echt bekende problemen.
Indien ik hem gewoon voor wegverkeer wil gebruiken, over straat. Is er dan niks bijzonders op regulier onderhoud na?
Volgende vragen:
Hoeveel km moet je verwachten te kunnen rijden op en setje straatbanden?
Heeft de 200cc versie beduidend minder power dan een 250 cc?
Hebben ze beide 4 voor en 1 achteruit versnelling?
Is het officieel toegestaan om met twee personen op deze te rijden?
Via rdw vind ik bij vrijwel alle bashan quads. Aantal zitplaatsen: niet geregistreerd.!
Nu specifiek geval:
http://link.marktplaats.nl/566643597" onclick="window.open(this.href);return false;
5 jaar oud., 550 km gereden. Vrijwel allemaal int bos.
Uiteraard minder goed voor het ding dan op de weg.
Die banden die erop zitten, zijn die helemaal niet te gebruiken op de weg?! Moet zo een 100 km terug rijden.
Wat moet ik denken van dit ding?!
Hoor graag van jullie!
Alvast bedankt!
Duidelijke taal. Bedankt! Op de geplaatste foto zie ik eigenlijk pas echt hoe klein de 200cc versie is.
Wat vinden we hiervan dan?
http://link.marktplaats.nl/551548290" onclick="window.open(this.href);return false;
RDW geeft op kenteken aan:
Kaessbohrer - Ram 250 Skyhawk-250
Dit komt geheel niet overeen met aangeboden naam?
Verder, ding is 8 jaar oud,. met maat 2500 km op de klok.Beetje apart?
Op de foto vanaf de achterkant lijkt het niet helemaal recht te staan?
Tevens heeft hij voor scooterbanden, gaat dit erg nadelig zijn tijdens het rijden?!
Zijn hier voldoende (nieuwe) onderdelen voor te krijgen?