Komt die nou in iedere versnelling uit zichzelf omhoog of beweegt jouw lichaam gewoon zoveel door de acceleratie??
Jouw 1e versnelling is trouwens wel lekker lang!
Boncari schreef:Haha. Gewoon een keer 14 tanden voor proberen, dan weet je helemaal niet wat je meemaakt
Dan gaat 0-100 helemaal bizar snel
Volgens mij theorie ben je dan juist langzamer omdat je alleen maar vaker moet schakelen,
en schakelen kost tijd en vermogen.
maar, t klinkt wel leuker
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Boncari schreef:Haha. Gewoon een keer 14 tanden voor proberen, dan weet je helemaal niet wat je meemaakt
Dan gaat 0-100 helemaal bizar snel
Volgens mij theorie ben je dan juist langzamer omdat je alleen maar vaker moet schakelen,
en schakelen kost tijd en vermogen.
maar, t klinkt wel leuker
quickshifter erop
Je trekt je voorwielen niet los toch? Kan nog sneller dus!?!
Ik ben met mijn wegbanden een kleine seconde sneller van 0-100 dan met mijn crossbanden. Ik vind dat ook leuker rijden zo fel als mijn quad dan is. Al is het op hoge snelheid wel veel lekkerder rijden met een langere vertanding.
Maar jouw theorie kan ook wel kloppen. Ik zou zeggen probeer het eens en pas op dat je er niet af ligt
Ik ben met mijn wegbanden een kleine seconde sneller van 0-100 dan met mijn crossbanden. Ik vind dat ook leuker rijden zo fel als mijn quad dan is. Al is het op hoge snelheid wel veel lekkerder rijden met een langere vertanding.
Maar jouw theorie kan ook wel kloppen. Ik zou zeggen probeer het eens en pas op dat je er niet af ligt
naja wie weet hihi, we kunne het is een keer proberen
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Jij bent echt een quadguru man, ik heb je topic altijd gevolgd maar ik heb de laatste 30 paginas net nog maar is doorgelezen (zomaar, voor de fun en om te zien vanwaar je komt ) en ik sta elke keer weer versteld van je kunnen.. Ik hoop dat je vanaf nu gespaard blijft van stukken en kan genieten van een prachtige zomer
jumper2110 schreef:Jij bent echt een quadguru man, ik heb je topic altijd gevolgd maar ik heb de laatste 30 paginas net nog maar is doorgelezen (zomaar, voor de fun en om te zien vanwaar je komt ) en ik sta elke keer weer versteld van je kunnen.. Ik hoop dat je vanaf nu gespaard blijft van stukken en kan genieten van een prachtige zomer
snik, ik word er zowaar emotioneel van haha
Tjobbie mag straks een huwelijksverzoek verwachten
09'MonsterfiedGreenMachine™ with some GoFast Stuff
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen
Boncari schreef:Haha. Gewoon een keer 14 tanden voor proberen, dan weet je helemaal niet wat je meemaakt
Dan gaat 0-100 helemaal bizar snel
Volgens mij theorie ben je dan juist langzamer omdat je alleen maar vaker moet schakelen,
en schakelen kost tijd en vermogen.
maar, t klinkt wel leuker
quickshifter erop
Je trekt je voorwielen niet los toch? Kan nog sneller dus!?!
naja, ik heb er destijds een low compressie zuiger ingezet(minder vermogen)om er evt. later een turbo bij te schroeven
(veeel vermogen )dus je weet maar nooit.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves