Wat wil je allemaal gaan rijden dan ?minivtec schreef:zeker weten, maandag ben ik 16 dus kan ik volgend seizoen inschrijven voor UMX competitie.
![Glimlach :)](./images/smilies/icon_blij.gif)
Wat wil je allemaal gaan rijden dan ?minivtec schreef:zeker weten, maandag ben ik 16 dus kan ik volgend seizoen inschrijven voor UMX competitie.
Komt ooit nog wel.dave88 schreef:Heeele mooie quad. Tog hoort er een ander uitlaatje onder
UMX is een gezamenlijke competitie voor leden van BMAC Borculo, HAMAC Harfsen, MAC de Holterberg Holten, HAMC St Isidorushoeve, MAC Sport en Vriendschap Lochem, MC Ons Genoegen Markelo, MC Nijverdal-Hellendoorn, MC Ruurlo en VAMC de Graafschaprijders Vorden.___EvW___ schreef:Wat wil je allemaal gaan rijden dan ?minivtec schreef:zeker weten, maandag ben ik 16 dus kan ik volgend seizoen inschrijven voor UMX competitie.
Heb geen idee, denk dat het aardig poetsen word als hij goed vies is maar we zullen zien.jumper2110 schreef:PrachtigAlleen zal dat wit wss niet zo wit blijven
Met de oude kleuren was is al een week aan het poetsen en dan zij mijn pa dat je er van kom eten, dus dat ik een hekel heb aan schoonmaken is het niet.Belgian Pro schreef:Hem zo proper houden zal moeilijk worden als je gaat crossen vrees ik![]()
Je zal wel overal steenslag hebben en krassen... maar dit is normaal![]()
Miss na elk seizoen eens alles bijspuiten ofzo