Hallo ,
kan iemand mij helpen hoe de achteras van een raptor 700 uitgelijnd moet worden ?
Ik heb deze uitgemeten en ze staat scheef .
uitlijnen achteras raptor 700
- yamahakoppel
- Quad GOD

Re: uitlijnen achteras raptor 700
wat bedoel je juist met scheef als je achter hem staat dat hem 1cm meer naar links staat of rechts is normaal de wielen van een quad staan nooit 100% in lijn met elkaar
of bedoel je dat hem echt schuin staat t.o.v. je kader
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
schuin tegenover kader . het lijkt me gewoon te moeten worden afgesteld . alsof de ketting gespannen is maar dat er enkel aan de zijde van de ketting bijgeregeld heeft . dan staat het wiel aan de kettingzijde iets meer naar achter .
ik zie aan de ketting / tandwielzijde wel dat er een excentrische 'bus' zit waar waarschijnlijk de ketting mee geregeld moet worden , maar dan zie ik niet hoe het zit aan de andere kant . hoe gaat deze dan naar achter ? zodat de 2 zijden gelijk staan .
ik zie aan de ketting / tandwielzijde wel dat er een excentrische 'bus' zit waar waarschijnlijk de ketting mee geregeld moet worden , maar dan zie ik niet hoe het zit aan de andere kant . hoe gaat deze dan naar achter ? zodat de 2 zijden gelijk staan .
gaat in 1 geheel naar achter als er iets scheef staad is er wat anders aan de hand
-
Yamaha700R
- Easy Quadrider

Ik denk dat er nieuwe lagers in moeten heeft de achteras spelling ?stever schreef:Hallo ,
kan iemand mij helpen hoe de achteras van een raptor 700 uitgelijnd moet worden ?
Ik heb deze uitgemeten en ze staat scheef .