Suzuki LTZ400 2003 => Nieuwe pics!
Re: Suzuki LTZ400 2003 => !wordt als nieuw!
jep me den hogedruk erop, en voorzichtig me zeep en een zeemvel. pakt allemaal veel tijd in maar ben achteraf toch wel blij dat alles als nieuw kan gemonteerd worden.
LTZ 400
!!!MIAMI HEAT => STRAIGHT TO THE CHAMPIONSHIP!!!
Persoonlijk vind ik jou velgen ook niet mooi maar geheel zijn ze wel weer mooi bekijk die van tjobbie is onder zijn rappie
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
zat me zo te bedenken met je velgen,
je spoorverbreders zijn zwart dan zouw misschien het eerste rand oranje kunnen, het vlake gedeelte, misschien nog de schuine kant, en de buiten rand zwart maken, maar omdat een gedeeldte van het afschermplaatje van je remmen ook oranje is gaat dat niet passen ben ik bang,
omgedraait is zelfde dan heb je met de spoorverbreders. een anderen kleur licht ook vrij gevoelig want dan kan het snel een lichtjes kerstboom worden.
Kijk eens naar je beurs en kijk dan eens naar de douglas street rock, dezen velgen vind ik een van de mooiste samen met die beadlock van maxxis waar je die verschilende randen in kunt zetten, verchroomt van binnen en buiten rand met welke kleur je wilt en de kleur terug ziet in de chrome. maar dat is koste plaatje waar je beter naar de afbeelding kunt blijven kijken.
Die street rock zijn daar in tegendeel beetje goedkooper in, en het zwarte van je kappen en spoorverbreders met a armen komt daar in het buitenste randje in terug.
je spoorverbreders zijn zwart dan zouw misschien het eerste rand oranje kunnen, het vlake gedeelte, misschien nog de schuine kant, en de buiten rand zwart maken, maar omdat een gedeeldte van het afschermplaatje van je remmen ook oranje is gaat dat niet passen ben ik bang,
omgedraait is zelfde dan heb je met de spoorverbreders. een anderen kleur licht ook vrij gevoelig want dan kan het snel een lichtjes kerstboom worden.
Kijk eens naar je beurs en kijk dan eens naar de douglas street rock, dezen velgen vind ik een van de mooiste samen met die beadlock van maxxis waar je die verschilende randen in kunt zetten, verchroomt van binnen en buiten rand met welke kleur je wilt en de kleur terug ziet in de chrome. maar dat is koste plaatje waar je beter naar de afbeelding kunt blijven kijken.
Die street rock zijn daar in tegendeel beetje goedkooper in, en het zwarte van je kappen en spoorverbreders met a armen komt daar in het buitenste randje in terug.
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Hey manne merci voor de reacties. Ik ga ze eerste eens montere en zien wat dat geeft. Zwart spuite lijkt mij idd het beste en goedkoopste
LTZ 400
Volgens mij gaan je velgen er wel mooi bijstaan, aangezien ze toch al half zwart zijn
Yamaha YFZ480Build in progress
Vandaag nog een beetje gemonteerd, begint er al aardig op te trekken
Ook de verlagingslink geplaatst.
Ook de verlagingslink geplaatst.
LTZ 400
- jumper2110
- Quadracer
bedankt man! Laat maar weten als je de jouwe is onder handen wil nemen he
LTZ 400
- jumper2110
- Quadracer
Sowieso Maar dan moet ik eerst eens beginnen af te studeren en geld te verdienen
Ik bedoelde je velgn geheel zwart,maar zoals ze nu zijn staan ze ook mooi doordat je nerfbar crome is
is dit een zelf gemaakte link achteraan?
voor de rest ziet het er al best goed uit
voor de rest ziet het er al best goed uit
suzuki ltz 400 special edition
Nee die is via mij ie ik weer had via bonzaiking zeer stevig ding geheel van rvs.
ik heb er ook eentje van bij bonzaiking en die ziet er heel anders uit
daarmee de vraag
daarmee de vraag
suzuki ltz 400 special edition
-
- Quad Master
Zieter idd nie slecht uit, waarom het subframe niet mee oranje gedaan?
09' Monsterfied GreenMachine™ with some GoFast Stuff
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen