![Verrast :o](./images/smilies/icon_verast.gif)
vraagje: je gps, ben je daar content over? welk type is het?
zoek er namelijk eentje waar ik mooie routes me kan maken ( onroad)
Tja da's beter om te horen € 1700,=Jazzy schreef:Hij had hem maar kort gehad en omdat zijn maten een nieuwe Outlander hadden heeft hij er ook maar eentje gekocht. Een week daarvoor had hij voor 1700 euro aan reparaties en onderhoud aan mijn Renegade uit laten voeren.
Ik jou geld verschuldigd? Jij bent mij misschien wel veel lol verschuldigd!Jazzy schreef:Absoluut. En nog bedankt trouwens, je bent me ettelijke duizenden euro's verschuldigd.xScorxPiusx schreef:Hahah komt dit door de *nutteloze* post met 5 filmpjes zoals:![]()
Via mapsource kan je ze met behulp van het programma direct inladen. Namelijk door verzenden naar apparaat. De bestanden die in mapsource gemaakt zijn, bezitten de extensie .gdb . Deze bestanden kunnen ook alleen in mapsource geopend worden.Jazzy schreef: Houdertje voor de Garmin er op. Nu nog eens uitzoeken hoe ik routes kan uploaden naar een Nuvi.
nee helaas niet heb er zelf ook nog niet zo veel aan veranderd zit een lier op en andere banden bear claws en nog wat andere kleine dingen zit te wachten totdat deze weer leverbaar zijnJazzy schreef:Thanks.Heb jij geen topic van je quad? Ik ben wel benieuwd naar je ervaringen en foto's.
vind deze ook mooi!djwireless schreef:nee helaas niet heb er zelf ook nog niet zo veel aan veranderd zit een lier op en andere banden bear claws en nog wat andere kleine dingen zit te wachten totdat deze weer leverbaar zijnJazzy schreef:Thanks.Heb jij geen topic van je quad? Ik ben wel benieuwd naar je ervaringen en foto's.
Link
idd serieus materiaaltjobbie schreef:wat een beesten zeg
je hebt ook nog geluids dempers er bij maar zonder is veel leuker-Laurens- schreef:Luid wel! Daar zijn de vogeltjes in het bos niet zo blij mee