voor kleiner+achter groter gat ie beteter trekkern (goed voor het crossen)
voor groter+achter kleiner = hogere topsnelheid (goed voor straatgebruik)
je kunt natuurlijk ook alleen voor of achter verwisselen, dan geld hetzelfde
tandwiel verhouding
-
- Quad Master
- Berichten: 1600
- Lid geworden op: do 06 okt, 2011 19:39
- Locatie: ergens op een boerderij in nederland
Re: tandwiel verhouding
yamaha raptor 350 : kenda klaw achterbanden, pro taper stuur, xtremeparts nerfbars
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
-
- Toeschouwer
- Berichten: 27
- Lid geworden op: wo 20 jun, 2012 17:07
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: tandwiel verhouding
oke bedankt ik ga de eerste doen want ik cross meer in het zand dan ik op het wegdek rijerikalbring schreef:voor kleiner+achter groter gat ie beteter trekkern (goed voor het crossen)
voor groter+achter kleiner = hogere topsnelheid (goed voor straatgebruik)
je kunt natuurlijk ook alleen voor of achter verwisselen, dan geld hetzelfde
en ik ga gewoon nieuwe kopen hij heeft wel vervangende spullen nodig alles is nog uit de fabriek
four-stroke for ever and DUNCAN racing sinds 1977 international
-
- Quad Master
- Berichten: 1600
- Lid geworden op: do 06 okt, 2011 19:39
- Locatie: ergens op een boerderij in nederland
Re: tandwiel verhouding
als ie goet trekt zou i het laten zoals het is, nieuwe set tandwielen+ketting kost al gauw €85
yamaha raptor 350 : kenda klaw achterbanden, pro taper stuur, xtremeparts nerfbars
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
-
- Toeschouwer
- Berichten: 27
- Lid geworden op: wo 20 jun, 2012 17:07
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: tandwiel verhouding
in het zand trekt i niet zo goed op dus ik ga een nieuwe kopenerikalbring schreef:als ie goet trekt zou i het laten zoals het is, nieuwe set tandwielen+ketting kost al gauw €85
four-stroke for ever and DUNCAN racing sinds 1977 international