![Cool 8)](./images/smilies/icon_mega.gif)
tuning like a Boss
![Vereren :buig:](./images/smilies/icon_buig.gif)
yamahakoppel schreef:is niet enkel spoor wat goed moet zijn, maar met originele armen kun je enkel spoor regelen en de rest moet je met het niveau van de kader regelen. begin al maar meestal met uw snuit hoger dan de kont te zetten en de quad stuurt al straffer maar rijd beter rechtdoor. rijd gelijk een kart dan, zodra je iets stuurt voel je dat de quad omhoog komt en laat uw stuur los en met het gewicht van de quad komt uw stuur automatisch recht![]()
maar zodra het weer beter word moeten we maar eens afspreken
je geeft nu zelf al aan wat je probleem is???Marijn schreef:yamahakoppel schreef:is niet enkel spoor wat goed moet zijn, maar met originele armen kun je enkel spoor regelen en de rest moet je met het niveau van de kader regelen. begin al maar meestal met uw snuit hoger dan de kont te zetten en de quad stuurt al straffer maar rijd beter rechtdoor. rijd gelijk een kart dan, zodra je iets stuurt voel je dat de quad omhoog komt en laat uw stuur los en met het gewicht van de quad komt uw stuur automatisch recht![]()
maar zodra het weer beter word moeten we maar eens afspreken
Heel goei idee! kwil daar echt meer over weten.. en rij je maar eens op mijn quad en dan zal je al veel weten
heb al vanalles geprobeert en het is beter geworde maar nog altijd zenuwachtig.. mijn quad ligt vanvoor wel lager as vanachter