Hahahahaha. Alle, uw gele race eend kan terug vliegenjumper2110 schreef:Ela ela gij met uwe prullekawa
Jumper2110* new lights!*
-
- Quad Master
Re: Jumper2110 LTZ 400 *start weer terug :p *
09' Monsterfied GreenMachine™ with some GoFast Stuff
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen
- jumper2110
- Quadracer
Ja tis nog ewa kreupel vliegen want ik moet em is laten afstellen denk ik, ma we komen vooruit
En we mogen wel is lache in deze droevige examentijd e
En we mogen wel is lache in deze droevige examentijd e
-
- Quad Master
Da komt aaal goed
Vlekkeloos parkoer afleggen
Vlekkeloos parkoer afleggen
09' Monsterfied GreenMachine™ with some GoFast Stuff
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen
-
- Quadracer
Re: Jumper2110 LTZ 400 *START NIET MEER!!*
Iemand hier een verklaring voor? want daar heb ik nog nooit van gehoord, snap de logica nietjumper2110 schreef:Nee ik heb em niet aangeduwd, gewoon contact aangezet, in 2e gezet, en dan gestart..
Yamaha Raptor 660R!
Dat snap ik ook niet, wel fijn dat hij het weer doet.
HONDA the dream of power
- jumper2110
- Quadracer
Jumper2110 LTZ 400 *start weer terug :p *
Ik snap het ook niet en m'n vader weet ook de reden niet, die kende alleen de oplossing haha
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
Lijkt me sterk dat het daar invloed opheeft. Als die nog vrijwel orginelen koppelings hendel heeft dan moet hij die gewoon intrekken wilt hij dat die start. Als die tikt kan het veel dingen zijn condens water op de contactpunten van je schakelaar op stuur, en nog veel meer dingen heb zelf ook eens gehad, in eerste geval was het toen ik de quad afgespoten had, schakelaar was gewoon nat mooi droog gemaakt toen starte die. even erna tikte die weer, toen uns een tikje op startrelai gegeven en sinds dien nooit meer problemen gehad.
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
- jumper2110
- Quadracer
Tja het is echt raar... Hij deed het dus wel gwn in het begin he, maar toen ik van achteruit naar 1e schakelde was het precies zo PETS en gedaan.
Paar keer (5 ofzo) opnieuw geprobeerd maar nix, alle contactpunten nagelopen, nix te vinden, relais nagekeken, nix, quad uurtje laten staan en nog altijd nix, en toen kwam vader met de oplossing
Paar keer (5 ofzo) opnieuw geprobeerd maar nix, alle contactpunten nagelopen, nix te vinden, relais nagekeken, nix, quad uurtje laten staan en nog altijd nix, en toen kwam vader met de oplossing
- jumper2110
- Quadracer
Mijn achterrem piepte al een tijdje en ik heb me gisteren er eens aan gezet om te kijken waardoor dat kwam..
Owkaaaaay das dus duidelijk En ze waren pas nieuw van februari, dus wat voor brakke kwaliteit hebben ze me toen geleverd
Nu wilde ik er nieuwe steken, maar voor de "originele" vragen ze €50 in de quadwinkel
Owkaaaaay das dus duidelijk En ze waren pas nieuw van februari, dus wat voor brakke kwaliteit hebben ze me toen geleverd
Nu wilde ik er nieuwe steken, maar voor de "originele" vragen ze €50 in de quadwinkel
-
- Quad Expert
Re: Jumper2110 LTZ 400
Zit je parkeer rem er nog op? Die wil nog wel is problemen veroorzaken met slijtage aan je achterrem.. ontgrendeld hem niet helemaal waardoor die aan blijft lopen, en dus gaat slijten.
No Can't Do!
- jumper2110
- Quadracer
Jumper2110 LTZ 400
Ja die zit er nog op, maar ik ben niet van plan dat nog lang zo te laten want dat zou best kunnen wat je zegt
-
- Quad Expert
Probleem was bij de raptor verholpen toen de parkeer rem eraf was bij mij toen. Komt omdat het een kabel is enzo.jumper2110 schreef:Ja die zit er nog op, maar ik ben niet van plan dat nog lang zo te laten want dat zou best kunnen wat je zegt
No Can't Do!
- jumper2110
- Quadracer
uhu.. €50 voor originele remblokken, is dat niet wat overdreven trouwens? Online staan ze voor 18 en ik kan ook de niet-officiele bij de dealer voor €27 kopen.. Maar zijn die dan wel evenwaardig qua kwaliteit?
-
- Quad Expert
50 is wat veel idd... vooral voor suzuki, niet officiele doen het niet altijd vele minder.. en dan nog als ze iets minder zijn. Je kan er 2 sets van kopen.jumper2110 schreef:uhu.. €50 voor originele remblokken, is dat niet wat overdreven trouwens? Online staan ze voor 18 en ik kan ook de niet-officiele bij de dealer voor €27 kopen.. Maar zijn die dan wel evenwaardig qua kwaliteit?
No Can't Do!
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
Het is idd dat de achterrem heel graag blijven aanlopen, ik hebd ie helemaal weg gedraaid zodat die niet meer kan werken.
remblokjes heb ik gewoon bij quadwinkel gekocht. groen doosje ben zeer tevreden over.
Me neef heeft ook nieuwen er op gehaald bij MV quadparts , hele dikken en volgens de verkooper moeten ze van zeer goeien kwaliteit zijn en minder snel verslijten. Ben even kijken geweest dat merk is Gold Fren
hier een link http://www.ebay.ie/itm/Full-Set-Brake-P ... 3ef9dff716" onclick="window.open(this.href);return false;
Ze moeten zeer goed remmen.
Maar de kwaliteit kan nog zo goed zijn. je kunt goeien kwaliteit hebben maar dat in remblokjes die zeer snel versleiten maar daarom veel beter remmen. daar zit verschil in. ergens ga je inleveren minder versleit slechter remmen meer versleit dan remt het ook beter. in de meesten gevallen is dat zo.
Maar is je remschijf nu niet kapot ?? ziet er na uit dat je niet na de 1ste x remmen gemerkt hebt.
remblokjes heb ik gewoon bij quadwinkel gekocht. groen doosje ben zeer tevreden over.
Me neef heeft ook nieuwen er op gehaald bij MV quadparts , hele dikken en volgens de verkooper moeten ze van zeer goeien kwaliteit zijn en minder snel verslijten. Ben even kijken geweest dat merk is Gold Fren
hier een link http://www.ebay.ie/itm/Full-Set-Brake-P ... 3ef9dff716" onclick="window.open(this.href);return false;
Ze moeten zeer goed remmen.
Maar de kwaliteit kan nog zo goed zijn. je kunt goeien kwaliteit hebben maar dat in remblokjes die zeer snel versleiten maar daarom veel beter remmen. daar zit verschil in. ergens ga je inleveren minder versleit slechter remmen meer versleit dan remt het ook beter. in de meesten gevallen is dat zo.
Maar is je remschijf nu niet kapot ?? ziet er na uit dat je niet na de 1ste x remmen gemerkt hebt.
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Suzuki my way of life