Kawarossa 1000cc
-
- Quadracer
- Berichten: 1431
- Lid geworden op: za 09 apr, 2011 20:37
- Locatie: Zeeland met de zon aan de zee kant
- Contacteer:
Re: Kawarossa The story continues
ben benieuwd.
hoe ga je dat oplossen met je uitlaatspruitstuk? ook wel wat weinig ruimte of niet.
hoe ga je dat oplossen met je uitlaatspruitstuk? ook wel wat weinig ruimte of niet.
http://www.quadforumbenelux.com/garage_vehicle.php?mode=view_own_vehicle&CID=1309
-
- Quadfanaat
- Berichten: 86
- Lid geworden op: di 08 dec, 2009 00:07
Re: Kawarossa The story continues
het blok gaat nog zo,n 5 cm naar achteren, en de huidige motoruitlaatspruitstukken gaan direct van de kop naar beneden en niet eerst nog een stukje naar voren en dan naar beneden. Maar je hebt gelijk het wordt krap, maar we hebben voor hetere vuren gestaan.
-
- Quadfanaat
- Berichten: 86
- Lid geworden op: di 08 dec, 2009 00:07
Re: Kawarossa The story continues
Zo weer een kleine update, omdat we voorgaande keren een pijpenbuiger moesten lenen en er toch wel wat tijd in gaat zitten voordat je helemaal klaar bent met bouwen en omdat dit ongetwijfeld niet het laatste project is heb ik zelf een pijpenbuiger aangeschaft.
En als hij er toch staat kunnen we wel meteen de nieuwe bovenkanten van het frame buigen, het is net als het frame zelf 30 mm dikwandige pijp.
van de week weer een volgende update
En als hij er toch staat kunnen we wel meteen de nieuwe bovenkanten van het frame buigen, het is net als het frame zelf 30 mm dikwandige pijp.
van de week weer een volgende update
-
- Quad Master
- Berichten: 1832
- Lid geworden op: wo 16 sep, 2009 23:23
Re: Kawarossa The story continues
lekker bezig boys
ben stiekum best wel jalours op je werkplaats
wat een ruimte!!!
ben stiekum best wel jalours op je werkplaats
wat een ruimte!!!
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
-
- Quadfanaat
- Berichten: 86
- Lid geworden op: di 08 dec, 2009 00:07
Re: Kawarossa The story continues
Vandaag weer effe bezig geweest en de nieuwe bovenkant in het frame gelast, eerst een kruisverband gemaakt om het frame in model te houden voordat het frame doorgeslepen gaat worden.
En vervolgens de nieuwe bogen er tussen gelast, blijft toch een rotwerk om ze er volledig symmetrisch in te krijgen maar ik moet zeggen dat ik er zeer tevreden over ben.
Update gaat weer volgen
En vervolgens de nieuwe bogen er tussen gelast, blijft toch een rotwerk om ze er volledig symmetrisch in te krijgen maar ik moet zeggen dat ik er zeer tevreden over ben.
Update gaat weer volgen
Re: Kawarossa Z1000 The story continues
Moet je tog maar durven, zown slijptol in je frame zette.
HONDA the dream of power
Re: Kawarossa Z1000 The story continues
Mooi project Dirk
Its better to burn out then to fade away
About Valves:
A little loose is better then a little tight,unlike women
These valve get tighter the more you use them,again unlike women
About Valves:
A little loose is better then a little tight,unlike women
These valve get tighter the more you use them,again unlike women
Re: Kawarossa Z1000 The story continues
niet zo zeer dirk meet jimmie ik heb door alle rompslomp er om heen me er nog bijna niet mee kunnen bemoeien
maar jim doet het pervect zonder mijn toezicht
maar jim doet het pervect zonder mijn toezicht
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Re: Kawarossa Z1000 The story continues
LOL
Mooi project Jimmy.. hahahahaha
Mooi project Jimmy.. hahahahaha
Its better to burn out then to fade away
About Valves:
A little loose is better then a little tight,unlike women
These valve get tighter the more you use them,again unlike women
About Valves:
A little loose is better then a little tight,unlike women
These valve get tighter the more you use them,again unlike women
-
- Quadfanaat
- Berichten: 86
- Lid geworden op: di 08 dec, 2009 00:07
Re: Barossa Z1000
Na een tijd stil gestaan te hebben, heeft van de week het project een doorstart gekregen.
Eerst heb ik de nog ontbrekende dingen gehaald voor het motorblok, en de nodige dingen om uberhaupt verder te kunnen bouwen.
omdat ik de achterbrug op een aparte manier heb verlengd brengt dit de nodige moeilijkheden met zich mee. Zeker omdat de tank ook onder het zadel moet komen. Na heel wat uren erin te hebben gestoken om een goed veersysteem te maken, en plaats voor de tank te houden heb ik nu een goed werkend systeem.
Nu dit er is kunnen weer verder met lassen aan het frame.
Eerst heb ik de nog ontbrekende dingen gehaald voor het motorblok, en de nodige dingen om uberhaupt verder te kunnen bouwen.
omdat ik de achterbrug op een aparte manier heb verlengd brengt dit de nodige moeilijkheden met zich mee. Zeker omdat de tank ook onder het zadel moet komen. Na heel wat uren erin te hebben gestoken om een goed veersysteem te maken, en plaats voor de tank te houden heb ik nu een goed werkend systeem.
Nu dit er is kunnen weer verder met lassen aan het frame.
Re: Barossa Z1000
Gaaf, doe weer eens een foto want dit klinkt wel interressant.
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
-
- Quadrider
- Berichten: 456
- Lid geworden op: ma 06 jun, 2011 08:05
- Locatie: genemuiden
- Contacteer:
Re: Barossa Z1000
dit is egt een vet project! ga ik volgen
https://www.youtube.com/watch?v=mI2cI_SgRJM
-
- Quadfanaat
- Berichten: 86
- Lid geworden op: di 08 dec, 2009 00:07
Re: Barossa Z1000
Bij deze wat foto's
de hoogte ten opzichte van achterkap, let op dit is met lage banden.
Achterveer constructie
er komen nog schoren in het subframe
Ruimte die nou over is voor de tank
Link systeem
Blok op zijn plek
R1 veren aan de voorzijde
Achterbrugophanging (15mm dikke lip)
Totaal plaatje
Originele Z1000 teller gekocht
Achterlicht led met knipperlichten van een ZX6R
de hoogte ten opzichte van achterkap, let op dit is met lage banden.
Achterveer constructie
er komen nog schoren in het subframe
Ruimte die nou over is voor de tank
Link systeem
Blok op zijn plek
R1 veren aan de voorzijde
Achterbrugophanging (15mm dikke lip)
Totaal plaatje
Originele Z1000 teller gekocht
Achterlicht led met knipperlichten van een ZX6R
Re: Barossa Z1000
Ziet er veelbelovend uit. Ben benieuwd naar het totaal plaatje
HONDA the dream of power
Re: Barossa Z1000
als da geen bom gaat worden dan weet ik het nie