PLaatsen van a-armen
PLaatsen van a-armen
hoi,
dit weekend ga ik waarschijnlijk zelf de a-armen van DeLiége plaatsen op m'n quad. heeft er iemand tips of misschien een soort van methode hoe ik te werk moet gaan, of waar ik op moet letten? speciaal gereedschap nodig?
oja, ik moet de bussen van mijn originele a-armen in de andere stoppen, hoe doe ik dit?
alvast bedankt
dit weekend ga ik waarschijnlijk zelf de a-armen van DeLiége plaatsen op m'n quad. heeft er iemand tips of misschien een soort van methode hoe ik te werk moet gaan, of waar ik op moet letten? speciaal gereedschap nodig?
oja, ik moet de bussen van mijn originele a-armen in de andere stoppen, hoe doe ik dit?
alvast bedankt
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
is geen andere versie, zijn gewoon iets langere veren.
de reigers die ik nu heb kan ik makkelijk aanpassen aan de andere a-armen, ik heb voldoende pre-load en de instellingen van de reigers zijn zo enorm dat het haalbaar is.
de reigers die ik nu heb kan ik makkelijk aanpassen aan de andere a-armen, ik heb voldoende pre-load en de instellingen van de reigers zijn zo enorm dat het haalbaar is.
DQT Racing Team
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Zou toch opletten met die Reigers, de mijne pasten niet op de armen van Deliege, moest aan geslepen worden. Moeten nog aangepast worden binnenkort, maar voorlopig weinig tijd bij mij. Ga gewoon tot daar Hanzie, anders combineren nu zaterdag op de doorreis naar de Endurance bij ons !
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team