@ dave 88 dat verhaal ken ik, mij vader wil het eigenlijk ook niet hebben DAT GRAS IS VOOR DE KOEIEN zegt ie dan maar ik heb nu een miniscul klein plekje thuis waar ik een beetje met de quad rond kan scheuren, en over enderhale maand weer volop op t maislandd
yamaha raptor 350 : kenda klaw achterbanden, pro taper stuur, xtremeparts nerfbars
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
wel handig zo een terrein in de maïs
je ziet direct waar je moet rijden, buren hebben minder last van geluid blijft in de maïs en de boer verliest niet heel zijn stuk grond
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
het zijn vast geen brede stroken idd, 2 meter is meer dan genoeg, alleen heb je een klein beetje opbrengstverlies en is het met het hakselen lastiger rijden
yamaha raptor 350 : kenda klaw achterbanden, pro taper stuur, xtremeparts nerfbars
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
jup is inderdaad minder lawaai het parkour is iets breder dan een quad en in de bochten is er zeker plaats voor 2 quads
is nu de 2e keer dat we zo'n parcour mogen maken ; toen ik nog met een blaster reed had ik zelfs nog een haas omvergereden die uit de mais kwam gelopen
aah ik voor het laatste ook, in gras. ineens sprong die voor mij, en ik heb hem met men rechter wiel goe op zen achterste geraakt, da beetje kon nimeer bewegen !
hehe , euhm zelf heb ik de ronde nog niet gedaan met men meetlint maar ik zou zo durven zeggen een kleine kleine km ongeveer snelle shating heb je natuurlijk snel gereden
das zeker dat maarja je ziet wel ongeveer hoelang het is in het filmpje hee sinds vorige week toen het een dagje beter weer was hebben we nog enkele jumpjes in gemaakt