Hoi,
Mijn Barossa remt niet af op de motor als ik in zijn 4 rijd.
Als ik het gas los laat voel ik hem even op de motor remmen maar na 10 seconden is het net of hij uitrolt zonder enige weerstand van de motor.
Weet iemand of dit aan de afstelling kan liggen van het stationair? En heeft dit al iemand vaker gehad?
Afremmen op motor
-
- Easy Quadrider
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
Re: Afremmen op motor
Dus het is normaal dat hij moet afremmen?
(i'm a rookie)
(i'm a rookie)
JinLing JLA 250cc Extreme
-
- Easy Quadrider
Dat weet ik dat hij moet afremmen op de motor maar dat doet hij niet. Het is net of hij vrij valt.
- yamahakoppel
- Quad GOD
als ik met mijn raptor de gas los laat loopt hij ook nog km's voor hij stil staat gas volledig los zakt die redelijk vlot van 130 tot 90km/u en dan gaat het trager omlaag
weet niet of je auto ervaring hebt maar mijn quad vertraagt zeker niet sneller dan als ik bij de auto gewoon gas los laat
schakel maar eens een versnelling omlaag dan zal die wel remmen op de moter
weet niet of je auto ervaring hebt maar mijn quad vertraagt zeker niet sneller dan als ik bij de auto gewoon gas los laat
schakel maar eens een versnelling omlaag dan zal die wel remmen op de moter
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Hoe hoger in de toeren hoe harder hij afremt. Op geen gegeven moment is je quad zover afgeremd dat je motor bijna stationair draait en dan zal hij doorblijven rollen. Op tijd verder terugschakelen naar 3 om weer toeren op te bouwen lost je probleem op. Je 4e versnelling heeft bv. een startsnelheid nodig van 40km/h en langzamer dan dit zal hij dan nooit afremmen.hollebolle schreef:Hoi,
Mijn Barossa remt niet af op de motor als ik in zijn 4 rijd.
Als ik het gas los laat voel ik hem even op de motor remmen maar na 10 seconden is het net of hij uitrolt zonder enige weerstand van de motor.
Weet iemand of dit aan de afstelling kan liggen van het stationair? En heeft dit al iemand vaker gehad?
-
- Easy Quadrider
Hallo,
Allemaal bedankt voor de reakties. Ik ben er uit hoe het opgelost kon worden. Van mijn achteruit is de begrenser afgehaald om dat er een ratel zat in de reversebox die op mijn as zit. Het vrij lopen kwam door de afstelling van de achteruit. Ik had de kabel wat losser gezet en toen liep hij vrij in alle versnellingen. Ik heb hem toen strakker gezet net zolang tot het goed was. Nu remt ie weer mooi op de motor af scheelt een hoop remschijven.
Het probleem was dus voorheeh dat hij bij 80km stationair ging lopen als ik het gas los liet.
probleem opgelost!!!!
Allemaal bedankt voor de reakties. Ik ben er uit hoe het opgelost kon worden. Van mijn achteruit is de begrenser afgehaald om dat er een ratel zat in de reversebox die op mijn as zit. Het vrij lopen kwam door de afstelling van de achteruit. Ik had de kabel wat losser gezet en toen liep hij vrij in alle versnellingen. Ik heb hem toen strakker gezet net zolang tot het goed was. Nu remt ie weer mooi op de motor af scheelt een hoop remschijven.
Het probleem was dus voorheeh dat hij bij 80km stationair ging lopen als ik het gas los liet.
probleem opgelost!!!!