Dilemna : wat moeten we doen ??
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
-
- Quadrunner
- Contacteer:
je had nooit die dale moeten kopen... maarja...
gewoon verkopen en op marktplaats een andere zoeken, banshee ofzo, dan heb je een quad die goed is en waar je meer dan genoeg onderdelen voor hebt!
gewoon verkopen en op marktplaats een andere zoeken, banshee ofzo, dan heb je een quad die goed is en waar je meer dan genoeg onderdelen voor hebt!
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Mijn Dale ben ik zeer tevreden over en zal ik ook nooit weg doen. Als blok ploft dan leggen we daar wel een LC4 onder. Wat mijn vader eronder legt weten we nog niet zeker.
Maar wat kost een VLS of zow iets ??
Cannondale + lopende LC4 Supermotard = minder als 4000 euro...
En dat is dus al goedkoper als een VLS neem ik aan.
Dan komen er ook nog eens de kosten erbij voor het ombouwen maar aangezien we zelf zowat alles kunnen maken (behalve aluminium lassen) zal dat niet al te hoog zijn.
Een super sterke quad met 55PK, dat doe je niet zo snel voor 4000 euro. en zo'n LC4 is ook nog eens heel betrouwbaar.
Ik vind het prima om hier nog even over door te kletsen en wat meningen uitwisselen.
Maar wat kost een VLS of zow iets ??
Cannondale + lopende LC4 Supermotard = minder als 4000 euro...
En dat is dus al goedkoper als een VLS neem ik aan.
Dan komen er ook nog eens de kosten erbij voor het ombouwen maar aangezien we zelf zowat alles kunnen maken (behalve aluminium lassen) zal dat niet al te hoog zijn.
Een super sterke quad met 55PK, dat doe je niet zo snel voor 4000 euro. en zo'n LC4 is ook nog eens heel betrouwbaar.
Ik vind het prima om hier nog even over door te kletsen en wat meningen uitwisselen.
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Je hebt inderdaad wel een echte quad ja, maar 16500 dat is toch wel wat te veel voor ons en ik denk wel voor de meesten hier.
Maar als je een GOED blok in een Dale hebt liggen dan weet ik zeker dat je met zo'n ding met de besten mee kan komen, ALS je een GOEDE piloot bent.
Maar als je een GOED blok in een Dale hebt liggen dan weet ik zeker dat je met zo'n ding met de besten mee kan komen, ALS je een GOEDE piloot bent.
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
ja sorry maar nu mogen jullie mij wel eens uitleggen waarom een gewone recreatie-rijder die af en toe eens op een cross rijdt een vls gaat kopen van 16000euro? als hij bv een mooie, goede allround quad kan vinden voor plus minus 7000euro?
ja sorry, niks tegen een vls, maar ik vindt het nogal belachelijk als je zo iets gaat kopen als je enkel op een veldje rijdt... tenzij je uiteraard een liefhebben bent! en de nodige budgetten ter beschikking hebt...
ja sorry, niks tegen een vls, maar ik vindt het nogal belachelijk als je zo iets gaat kopen als je enkel op een veldje rijdt... tenzij je uiteraard een liefhebben bent! en de nodige budgetten ter beschikking hebt...
DQT Racing Team
-
- Quadrunner
- Contacteer: