demper leovince x3
demper leovince x3
Hallo,
mijn quad heeft een leovice x3 uitlaat steken. Nu blijkt hier geen demper meer in te zitten. ik ben eens mijn men leverancier gaan horen en die wist me te vertellen dat deze niet apart te bestellen is.
weten jullie of dit waar is? en of waar ik dit eventueel wel zou kunnen bestellen?
alvast bedankt!
mijn quad heeft een leovice x3 uitlaat steken. Nu blijkt hier geen demper meer in te zitten. ik ben eens mijn men leverancier gaan horen en die wist me te vertellen dat deze niet apart te bestellen is.
weten jullie of dit waar is? en of waar ik dit eventueel wel zou kunnen bestellen?
alvast bedankt!
Yamaha YFZ-450 2007 (Verkocht)
Yamaha Raptor 700R SE 2008 (Nu)
Re: demper leovince x3
http://www.leovince-uitlaten.nl/categor ... 3-uitlaten" onclick="window.open(this.href);return false;
google is youre friend
google is youre friend
En waar kan ik vinden welk model ik exact heb! Staat dit ergens op de uitlaat zelf?
-
- Quad Master
normaal op de sticker die op de uitlaat zit, normaal zou het dan een leovince x3 voor een yfz 450 moeten zijn
yamaha raptor 350 : kenda klaw achterbanden, pro taper stuur, xtremeparts nerfbars
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
Ja dat kan k ook zien, maar op de website die je doorgeeft staan er echt nummers bij. Is dit eender wat je dan besteld? Of kan ik die nummer op mijn uitlaat terugvinden?
-
- Quad Master
normaal staat dat nummer op je demper
yamaha raptor 350 : kenda klaw achterbanden, pro taper stuur, xtremeparts nerfbars
Ja, dat is dus heel het ding... in mijn eerste vraag zeg ik dan ook dat ik geen demper heb en dat ik er één nodig heb...
Je hebt een demper en een db-killer.dargos schreef:Ja, dat is dus heel het ding... in mijn eerste vraag zeg ik dan ook dat ik geen demper heb en dat ik er één nodig heb...
Dit is een demper. Een db-killer gaat in de demper om het geluid extra te dempen.
Als je geen demper op je quad hebt dan heb je dus gewoon een stuk buis wat een pokkeherrie maakt.
doe die mensen eens een mailtje zij zullen wel weten wat je nodig hebt